مقاله بررسی رابطه بین عوامل پشتیبان و جاذبههای محوری با تصویر برندمطالعه موردی: منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین عوامل پشتیبان و جاذبههای محوری با تصویر برندمطالعه موردی: منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین عوامل پشتیبان و جاذبههای محوری با تصویر برندمطالعه موردی: منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین عوامل پشتیبان و جاذبههای محوری با تصویر برندمطالعه موردی: منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین عوامل پشتیبان و جاذبههای محوری با تصویر برندمطالعه موردی: منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
در محیط پویا و رقابتی حاضر و با توجه به تشدید فشارهای ناشی از سرعت جهانی شدن، توجه به موضوع رقابتپذیری نه تنها درحوزهی محصول/ خدمات، صنایع و شرکتها مهم تلقی میشود بلکه به عنوان یک مفهوم اقتصادی در توسعه مکانها/ مناطق، مطرح میشود.امروزه بسیاری از مناطق و شهرها در جهت جذب سرمایهگذار، گردشگر، دانشجو و ; با یگدیگر رقابت میکنند. در این صحنه رقابت، مناطق آزاد و ویژه در ایران به دلیل برخورداری از موقعیتهای سرمایهگذاری، اشتغالزایی، درآمدزایی و جاذبههای گردشگری فراوان از این چرخه رقابت خارج نیستند. منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس با توجه به ظرفیتهای داخلی و بینالمللی خود، یکی از این مناطق است که در این صحنه رقابت به دنبال ایجاد هویت منحصربهفرد و تمایززایی میباشد. در یک چنین محیط رقابتی، ایجاد یک تصویر مثبت و به یاد ماندنی در ذهن بازدیدکنندگان و ایجاد برند ویژه برای یک مکان، بهترین گزینه جهت نشان دادن مزیت رقابتی پایدار میباشد. در این مقاله، رابطه بین دو متغیرعوامل و منابع پشتیبان و منابع و جاذبههای محوری با متغیر تصویر برند منطقه آزاد ارس مورد بررسی قرار گرفته است. تحقیق کاربردی حاضر،از نظر ماهیت، از نوع توصیفی بوده و با توجه به تعیین رابطه بین متغیرها، یک پژوهش همبستگی میباشد. همچنین، این تحقیق در مرحله جمعآوری و تجزیه و تحلیل دادهها از نوع میدانی بوده و به منظور آزمون فرضیهها و دستیابی به نتیجه نهائی، به کمک نرمافزار Amos ، ازمعادلات ساختاری و آزمون رگرسیون و ضریب همبستگی استفاده شده است. نمونه آماری، ۴۸۳ نفر از بازدیدکنندگان منطقه آزاد ارس میباشد.نتایج حاکی از آن است که ابعاد عوامل و منابع پشتیبان و منابع و جاذبههای محوری با تصویر برند منطقه آزاد ارس رابطه مثبت و معنیداری دارد. در این میان، منابع و جاذبههای محوری با تصویر برند این منطقه رابطهی ضعیفی دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.