مقاله بررسی نقش میانجی تعهد و تصور شرکت بر شکل گیری وفاداری مشتری (مطالعه موردی:شعب بانک توسعه صادرات استان گیلان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش میانجی تعهد و تصور شرکت بر شکل گیری وفاداری مشتری (مطالعه موردی:شعب بانک توسعه صادرات استان گیلان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش میانجی تعهد و تصور شرکت بر شکل گیری وفاداری مشتری (مطالعه موردی:شعب بانک توسعه صادرات استان گیلان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش میانجی تعهد و تصور شرکت بر شکل گیری وفاداری مشتری (مطالعه موردی:شعب بانک توسعه صادرات استان گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش میانجی تعهد و تصور شرکت بر شکل گیری وفاداری مشتری (مطالعه موردی:شعب بانک توسعه صادرات استان گیلان) :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
هدف از این تحقیق بررسی نقش میانجی تعهد و تصور شرکت بر شکل گیری وفاداری مشتری است.جامعه آماری این تحقیق مشتریان بانک توسعه صادرات استان گیلان است که نا محدود می باشد.نمونه آماری این تحقیق با توجه به جدول مورگان ۳۸۴ نفر تعیین شده است و شیوه نمونه گیری تحقیق نیز تصادفی ساده است.پژوهش حاضر بر اساس هدف از نوع کاربردی و از نظر شیوه گرد آوری اطلاعات، تحقیقی توصیفی و از نوعهمبستگی است. روش گردآوری اطلاعات میدانی، ابزار تحقیق پرسشنامه و روش تجزیه و تحلیل داده ها، ازطریق مدل سازی معادلات ساختاری است. روایی تحقیق با استفاده از روایی محتوا مورد تایید قرار گرفت. پایایی متغیرها نیز بالاتر از ۰/۷۰ و قابل قبول تلقی می شود. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که کلیه فرضیات مورد تایید قرار گرفتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.