مقاله بررسی تاثیر برند بر ابعاد ارزش ویژه برند در بین بانک های تجاری شهرستان تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر برند بر ابعاد ارزش ویژه برند در بین بانک های تجاری شهرستان تبریز دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر برند بر ابعاد ارزش ویژه برند در بین بانک های تجاری شهرستان تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر برند بر ابعاد ارزش ویژه برند در بین بانک های تجاری شهرستان تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر برند بر ابعاد ارزش ویژه برند در بین بانک های تجاری شهرستان تبریز :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف اصلی در این پژوهش بررسی تاثیر تصویر برند بر ابعاد ارزش ویژه برند در بین بانکهای تجاری تبریز بوده است. این پژوهش دارای یک فرضیه اصلی و پنج فرضیه فرعی می باشد. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه بوده است. این پژوهش از نظر هدف، از نوع کاربردی بوده و نظر روش و شیوه پژوهش از نوع توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق دربرگیرنده کارکنان بانکهای تجاری شهر تبریز(مرکز استان آذربایجان شرقی) و مشتریان این بانک ها بوده است که با کمک فرمول کوکران و روش نمونه گیری تصادفی ساده، تعداد ۲۳۹ نفر از کارکنان بانک و تعداد ۳۸۴ نفر از مشتریان آنها به عنوان نمونه انتخاب شدند. با استفاده از آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن، تاثیر تصویر برند بر ابعاد ارزش ویژه برند در بانکهای تجاری شهرستان تبریز مورد بررسی قرار گرفت. نتایج پژوهش حاکی از این است که با اطمینان ۹۹%بین تصویر برند و ابعاد ارزش ویژه برند رابطه معنادار و مثبت وجود دارد . در پایان مقاله برای هر یک از فرضیه های پژوهش پیشنهادهایی ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.