مقاله ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان کالاهای بهداشتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان کالاهای بهداشتی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان کالاهای بهداشتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان کالاهای بهداشتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی تأثیر برند بر وفاداری مشتریان کالاهای بهداشتی :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هدف اصلی این تحقیق بررسی اهمیت نقش برند در وفاداری مشتری به کالاهای بهداشتی می باشد. برای این منظورپرسشنامه ای طراحی و با بررسی متغییرهای رضایت ، ارزش اعتماد مقاومت در برابر تغییر تأثیر پذیری و ارزش ویژه برند وارتباط آن با دو نوع وفاداری نگرشی و رفتاری به این نتیجه دست یافتیم که وفاداری نگرشی با اعتماد به نام و نشان تجاری ، رضایت و ارزش ویژه نام ونشان تجاری رابطه داشته و با سایر متغییرهای رابطه معناداری ندارد و وفاداری رفتاری نیز تنها باارزش و رضایت رابطه دارد . بطور کل ما باید از طریق استراتژی های مدیریت رابطه ای – تضمین کنیم جهتی برای ارتقاءبرند در پیش گرفته ایم، با توسعه وفاداری مشتری سازگار است ( و بالعکس ).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.