مقاله برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: استان خراسان رضوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: استان خراسان رضوی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: استان خراسان رضوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: استان خراسان رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری مذهبی مطالعه موردی: استان خراسان رضوی :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
هدف، تحقیق، کاربردی – توسعهای و روش آن، توصیفی – تحلیلی است. جمعآوری اطلاعات و دادههای موردنیاز، به شیوه اسنادی و همچنین مصاحبه انجام گرفت و سپس با توجه به اطلاعات به دست آمده، جاذبه ها،امکانات، خدمات و وضعیت کلی گردشگری در منطقه بررسی شد. در مرحله بعد، برای تجزیه و تحلیل اطلاعات ارائه استراتژیهای توسعه گردشگری مذهبی خراسان رضوی، ماتریس تحلیلیSWOTمورد استفاده قرارگرفت. به این منظور فهرستی از نقاط قوت و ضعف، فرصتها و تهدیدها شناسایی شدند. در عین حال برای تکمیل اطلاعات، از روش مصاحبه با مسئولان و دستاندرکاران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری و تعدادی از مدیران شرکتهای خدمات مسافرتی خراسان رضوی استفاده و سپس با توجه به دیدگاههای کارشناسی و نظرهای مصاحبه شوندگان تک تک عوامل تأثیرگذار وزندهی شدند. در نهایت با تنظیم عوامل استراتژیک داخلی و خارجی که در تدوین راهبردها مبنایی هستند، ماتریسSWOTاستخراج شد و بر اساس آن، ماتریسهای برنامه ریزی استراتژیک کمی، استراتژیها و اولویتهای مناسب توسعهگردشگری مذهبی مشخص شدند و رهیافتهای حاصل از این تجزیه و تحلیلها به عنوان استراتژیهای راهگشا ارائه گردیدند. در مجموع در تحلیل نقاط قوت و ضعف گردشگری استان خراسان رضوی، عوامل و عناصر مهم و کلیدی مؤثر بر عملکرد گردشگری استان شناسایی و راهبردهای استراتژیک گردشگری استان استنتاج شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.