مقاله مروری بر نقش نوآوری در رابطه بین مشتریگرایی و عملکردسازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مروری بر نقش نوآوری در رابطه بین مشتریگرایی و عملکردسازمانی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مروری بر نقش نوآوری در رابطه بین مشتریگرایی و عملکردسازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مروری بر نقش نوآوری در رابطه بین مشتریگرایی و عملکردسازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مروری بر نقش نوآوری در رابطه بین مشتریگرایی و عملکردسازمانی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
باتوجه به رقابت شدید در بازار، جهانی شدن و انفجار تکنولوژی در سالهای اخیر، نوآوری و تمایز به عنوان یک ضرورت برای هر شرکت درنظر گرفته میشود. نوآوری یک شرکت، به منظور مقابله با تغییرات تکنولوژیکی و بازار،اعضای سازمان را در ایجاد خدمات و محصولات نوآورانه دعوت به همکاری میکند و از این جهت عملکرد سازمان را بهبود میبخشد. مشتریگرایی به وجود آورنده نوآوری است و دلیل این موضوع احتمال بیشتر اتخاذ خدمات ومحصولاتی که نیازها و خواستههای مشتریان را برآورده میکند توسط یک شرکت مشتریگراست. شرکتهایی که فعالیتهایشان بر نیازهای مشتریان متمرکز میشود، یعنی به طریقی مشتریگرا رفتار میکنند عملکرد بهتری نسبت به شرکتهایی که این کار را انجام نمیدهند دارند. لذا در این پژوهش به بررسی چگونگی تاثیر مشتریگرایی بر عملکرد سازمانی ازطریق نوآوری میپردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.