مقاله تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و……) :
تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
این پژوهش به بررسی تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات تلفن همراه( نوکیا، سونی، سامسونگ و;;)،در شهرستان خرم آباد پرداخته است .وقتی مصرف کنندگان با یک برند تجاری مواجه می شوند که قبلا آن را ندیده اند ممکن است خیالاتی در مورد آن برند کنند و در مورد کالاهایی که عرضه می شود قضاوت کنند بر ان شدیم تا به بررسی تاثیر تعدیل کننده ها بر رضایت و وفاداری مصرف کنندگان به هنگام انتخاب برند بپردازیم.پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش گرداوری داده ها از نوع توصیفی –پیمایشی است جامعه آماری این پژوهش شامل تمام افرادی است که از ۵ مدل گوشی تلفن همراه (سونی،سامسونگ،اپل،نوکیاو سونی اریکسون) در شهرستان خرم آباد استفاده می کنند.روش نمونه گیری به شکل غیر تصادفی بوده و حجم نمونه با توجه به نامحدود بودن جامعه ۴۰۰ نفر انتخاب گردیده شد. برای آزمون فرضیه های این تحقیق از پرسشنامه ی رضایت و وفاداری به برند (محقق ساخته) استفاده گردید برای تحلیل داده ها از نرم افزار spss استفاده شده است .نتایج نشان دهند ه ی این بود در سطح اطمینان %.۹۵ تعدیل کننده ها تاثیر مستقیمی بر رضایت و وفاداری دارد و همچنین انتظارات مشتری، کیفیت ادراک شده مشتری و ارزش درک شده ،تاثیر مستقیمی بر رضایت و وفاداری به برند دارد .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.