مقاله تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و تمایلات رفتاری: بررسی ادراک گردشگران از ارزش ویژه برندمقصد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و تمایلات رفتاری: بررسی ادراک گردشگران از ارزش ویژه برندمقصد دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و تمایلات رفتاری: بررسی ادراک گردشگران از ارزش ویژه برندمقصد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و تمایلات رفتاری: بررسی ادراک گردشگران از ارزش ویژه برندمقصد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و تمایلات رفتاری: بررسی ادراک گردشگران از ارزش ویژه برندمقصد :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به بازدید مجدد از مقصدگردشگری از طریق درک گردشگر نسبت به ارزش ویژه برند مقصد می باشد. جامعه آماری این پژوهش، شامل گردشگران خارجیشهر اصفهان می باشد که در تابستان ۳۳ از این شهر بازدید کردهاند. ابزار گردآوری دادهها در این پژوهش، پرسشنامه استاندارد بوده است. روایی صوری آن توسط خبرگان و پرسششوندگان مورد تأیید قرار گرفت و پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفایکرونباخ و پایای مرکب CR محاسبه و تأیید شد. با توجه به روش نمونهگیری که از نوع غیرتصادفی در دسترس بود، پرسشنامهمیان ۲۳۳ نفر از گردشگران توزیع شد. از این تعداد ۲۰۲ پرسشنامه جمع آوری و از طریق روش حداقل مربعات جزئی که یکی از روشهای مدلسازی معادلات ساختاری میباشد، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای این منظور از نرمافزارهای SPSS20 و SmartPLS2.0 استفاده شد. نتایج این پژوهش نشان میدهد که تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ارزش ویژه برند مقصدو تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به بازدید مجدد از مقصد گردشگری تأثیر مثبت دارد. همچنین نتایج حاکی از آن بود که ارزش ویژه برند مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران نسبت به بازدید مجدد از مقصد گردشگری تأثیر مثبت دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.