مقاله بررسی رابطه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات با تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات با تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات با تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات با تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات با تفکر انتقادی دانشجویان کارشناسی ارشد گروه علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
در پژوهش حاضر سعی شده تا رابطه فناوری اطلاعات و ارتباطات با تفکر انتقادی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد مورد مطالعه قرار گیرد در این پژوهش از روش همبستگی استفاده شده است جامعه اماری کلیه دانشجویان گروه علوم تربیتی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری شامل پنج رشته تحصیلی به تعداد ۲۹۶ نفر می باشند که با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای، تعداد ۱۵۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند حجم نمونه توسط جدول مورگان برآورد شد ابزار پژوهش برای سنجش میزان بهره گیری دانشجویان از فناوری اطلاعات و ارتباطات ، آزمون محقق ساخته و برای سنجش تفکر انتقادی ، آزمون فرم ب مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا (CCTST: FB) می باشد روایی آزمون محقق ساخته با استفاده از نظرات ۵ تن از اساتید متخصص در این زمینه تایید شد پایایی آن به روش بازآزمایی به فاصله دو هفته بر روی یک گروه ۱۵ نفره انجام شد که همبستگی به دست آمده برابر ۸۳% بود. اعتماد و اعتبار آزمون مهارت های تفکر انتقادی، قبلا در مطالعه تعیین و تایید شده است داده های به دست آمده با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. میانگین نمرات تفکر انتقادی دانشجویان مورد پژوهش ۱۳/۲۵۳۳ (۰/۳۶۷۱۷±) بود به طور کلی با اطمینان ۹۵ درصد از نتایج پژوهش چنین برمی آید که بین مهارت های استفاده از واژه ورد، استفاده از گفتگوی الکترونیکی و ویلاگ نویسی با تفکر انتقادی دانشجویان رابطه مستقیم وجود دارد اما بین مهارت های مفاهیم پایه فناوری اطلاعات ، استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل ها ، اکسل، اکسس، پاورپوینت، جستجو در اینترنت، ایمیل و نظر دادن در وبلاگ ها با تفکر انتقادی دانشجویان رابطه وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.