مقاله تحلیل استراتژیک عرصه های خدمات رفاهی گردشگری مذهبی در کلانشهر مشهد (با تاکید بر مدیریت کیفیت منسجم گردشگری مذهبی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل استراتژیک عرصه های خدمات رفاهی گردشگری مذهبی در کلانشهر مشهد (با تاکید بر مدیریت کیفیت منسجم گردشگری مذهبی) دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل استراتژیک عرصه های خدمات رفاهی گردشگری مذهبی در کلانشهر مشهد (با تاکید بر مدیریت کیفیت منسجم گردشگری مذهبی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل استراتژیک عرصه های خدمات رفاهی گردشگری مذهبی در کلانشهر مشهد (با تاکید بر مدیریت کیفیت منسجم گردشگری مذهبی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل استراتژیک عرصه های خدمات رفاهی گردشگری مذهبی در کلانشهر مشهد (با تاکید بر مدیریت کیفیت منسجم گردشگری مذهبی) :

تعداد صفحات:۳۴
چکیده:
مشهد مقدس به عنوان پایتخت معنوی کشور و مقصد گردشگری مذهبی در مقیاس های ملی و بین المللی محسوب میشود. در کلانشهر مشهد محدوده تجلی متن فضایی گردشگری مذهبی (کنش گردشگر/ میزبان)، شهر (شامل حیات شهری،سیمای شهری، ساختار فضایی- کالبدی و شهر تعاملات اجتماعی) با مقتضیات حضور گردشگران مذهبی و انتظارات و نیازهای رفاهی ایشان از شهر میزبان هماهنگ است. با وجود آنکه به نسبت در شهر مشهد خدمات رفاهی از تراکم بالاییبرخوردار هستند ولی نسبت خدمات دهی به گردشگران مذهبی و برآورد خدمات رفاهی آنها دچار مسائل و مشکلاتفراوانی است. در ایام پیک گردشگری مذهبی شاهد هستیم که گردشگران ورودی از خدمات رفاهی مناسب برخودار نبوده وگاه در ترکیب با شرایط بد اقلیمی ، این عدم برخوداری به شدت افزایش یافته، نایاب گردیده و به هزینه گزاف به گردشگرانتحمیل می شود. از سوی دیگر به هنگام ایام غیر پیک و بخصوص در زمانی که تعداد گردشگران به پایین ترین حد خود میرسد (به عنوان مثال در ایام ماه رمضان)، کمبود مشتری محصول گردشگری شهر مشهد (در فقدان خلاقیت لازم جهتجذب مشتری) نارضایتی اکثر صاحبان مشاغل خدمات رفاهی گردشگری را سبب می گردد.این فراز و نشیب ها در برآوردخدمات رفاهی گردشگر و سودمندی میزبان از عرضه محصول گردشگری در شهر مشهد بیش از همه ناشی از عدم شناختاز واقعیت های متن فضایی گردشگری مذهبی شهر مشهد و فقدان استراتژی های لازم جهت مدیریت کیفیت منسجم(IQM) خدمات گردشگری مذهبی می باشد. بدین لحاظ در این مقاله به تحلیل و ارزیابی خدمات رفاهی گردشگری مذهبیدر شهر مشهد به روش ارزیابی استراتژیک اقدام گردید. در بستر مدل ارائه شده از مدیریت کیفیت منسجم خدمات رفاهیگردشگری و پرسشنامه ای محقق ساخت از حدود ۶۸ کارشناس و متخصص نظرخواهی گردید و با تجزیه و تحلیل نتایج بهدست آمده در مدل MS-SWOT استراتژی اقدام در شش حوزه خدمات رفاهی اهم از اقامت، پذیرایی، بهداشت و درمان،حمل و نقل، اوقات فراغت و اطلاع رسانی و تبلیغات مشخص گردید و در نتیجه بررسی ها در چارچوب استراتژی اقدام،استراتژی عملیاتی و سیاست اجرایی دارای اولویت در هر شش حوزه به تفکیک ارائه گردیده و تحلیل شکاف مدیریتکیفیت منسجم گردشگری مذهبی در شهر مشهد انجام گرفت. در پایان هم با ارائه سناریوهای منتج از تحلیل، سناریویترکیبی مدنظر انتخاب گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.