مقاله تعیین عوامل مؤثر بر توسعه برنامه های درسی ارزش آفرین ادراک شده به منظور ارائه یک مدل مناسب (مورد مطالعه؛ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین عوامل مؤثر بر توسعه برنامه های درسی ارزش آفرین ادراک شده به منظور ارائه یک مدل مناسب (مورد مطالعه؛ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین عوامل مؤثر بر توسعه برنامه های درسی ارزش آفرین ادراک شده به منظور ارائه یک مدل مناسب (مورد مطالعه؛ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین عوامل مؤثر بر توسعه برنامه های درسی ارزش آفرین ادراک شده به منظور ارائه یک مدل مناسب (مورد مطالعه؛ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین عوامل مؤثر بر توسعه برنامه های درسی ارزش آفرین ادراک شده به منظور ارائه یک مدل مناسب (مورد مطالعه؛ دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف پژوهش حاضر، تعیین عوامل مؤثر بر توسعه برنامه های درسی ارزش آفر ین ادراک شده بوده است. جامعه آماری اینپژوهش را کلیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ تشکیل داده اند. شیوه نمونهگیری، طبقه ای متناسب با حجم بوده که از بین دانشجویان (۱۸۲۰ نفر) تعداد ۳۱۷ نفر بطور تصادفی برای تحقیق انتخابشدند. ابزار تحقیق سه پرسشنامه محقق ساخته بوده اند که عبارتند از: ۱ پرسشنامه محقق ساخته عوامل مؤثر بر توسعه برنامه های درسی ارزش آفر ین (=۰/۸۸)؛ ۲پرسشنامه محقق ساخته بهبود نگرش دانشجویان (=۰/۹۵)؛ ۳پرسشنامه محقق ساخته برنامه های درسی ارزش آفرین ادراک شده (=۰/۹۱). روایی محتوایی پرسشنامه های یاد شده بر اساس نظرات اساتید و کارشناسان تأمین شده است.برای تجزیه و تحلیل داده ها، از آزمون همبستگی پیرسون، رگرسیون چندگانه گام به گام، و آزمون مدل معادله ساختاری استفاده شده است. بطور کلی نتایج تحقیق نشان داد، تعیین هدفهای یادگیری مبتنی بر نیازهای دانشجویان، تغییر روشهای یاددهی-یادگیری، بهره گیری از فناوری های نوین آموزش، بهره گیریاز فرصت های یاددهی-یادگیری جدید و بهره گیری از شیوه ارزشیابی مبتنی بر یادگیری در حد تسلط، بر توسعه برنامههای درسی ارزش آفرین ادراک شده مؤثر بوده است. نیز نتایج نشان داد، بهبود نگرش دانشجویان، رابطه بین عوامل پنجگانهمؤثر بر ارزش آفرینی برنامه های درسی را با توسعه برنامه های درسی ارزش آفرین ادراک شده، واسطه گری می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.