مقاله بررسی رابطه ابعاد تفکر استراتژیک با کسب مزیت رقابتی(مطالعه موردی: بانک های دولتی استان مازندران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ابعاد تفکر استراتژیک با کسب مزیت رقابتی(مطالعه موردی: بانک های دولتی استان مازندران) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ابعاد تفکر استراتژیک با کسب مزیت رقابتی(مطالعه موردی: بانک های دولتی استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ابعاد تفکر استراتژیک با کسب مزیت رقابتی(مطالعه موردی: بانک های دولتی استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ابعاد تفکر استراتژیک با کسب مزیت رقابتی(مطالعه موردی: بانک های دولتی استان مازندران) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هدف از انجام این پژوهش بررسی رابطه تفکر استراتژیک با کسب مزیت رقابتی می باشد. جامعه آماری شامل بانک های دولتی استان مازندران است و روش پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی و از نوع همبستگی می باشد. برای جمی آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد چارز و همکاران ۱۹۹۸ و بروناند و اولسون ۱۹۹۹ اسچنایدر و همکاران۱۹۹۸ استفاده شده است. پس از تایید روایی صوری(آلفای کرونباخ ۰/۸۶)نمونه ای متشکل از ۲۸۵ نفر مدیران ویا معاونان بانک های دولتی استان مازندران مورد مطالعه قرارگرفت. داده ها به روش تصادفی ساده جمع آوری شده است. این پژوهش دارای۶ فرضیه می باشد که توسط تحلیل عاملی مورد سنجش قرار گرفته اند. نتایج پژوهش با استفاده از نرم افزار spss19وlisrel8.5 مورد بررسی قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد بین تمام متغیرهای پژوهش ارتباط معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.