مقاله مطالعه تاثیر بازاریابی شهری بر جذب سرمایه ها در مدیریت واحد شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تاثیر بازاریابی شهری بر جذب سرمایه ها در مدیریت واحد شهری دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تاثیر بازاریابی شهری بر جذب سرمایه ها در مدیریت واحد شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تاثیر بازاریابی شهری بر جذب سرمایه ها در مدیریت واحد شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تاثیر بازاریابی شهری بر جذب سرمایه ها در مدیریت واحد شهری :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
تحقیق پیش رو به مطالعه جوانب بازاریابی شهری و تأثیر آن بر جذب سرمایه در مدیریت واحد شهری و نیز شناخت و رتبه بندی عوامل مهم آن در جهت برنامه ریزی و مدیریت واحد شهری در شهرداری اهواز می پردازد . بازاریابی شهری درپی تامین نیازهای چهار گروه از مشتریان شامل : ۱ سرمایه گذاران ۲ شرکتها ۳ بازدیدکنندگان و ۴ افراد در مقابله با منابع رو به کاهش با هدفتوسعه ظریفتهای درآمدی، ارتباط با صنعت و تسهیلات اداری، ، جذب گردشگر، ساکنین جدید، ایجاد محلی برای میزبانی رویدادهای ورزشی، فرهنگی و تفریحی در شهرداری می باشد. با بررسی ادبیات و سوابق تحقیق در شهرهای مختلف دنیا مشخص شد که عوامل کلیدی موفقیت در بازار یابی شهری و توسعه پایدار شهرداریها عبارتند از : ۱( ایجاد وجهه و هویت ) شهری ۲ وجود گروه برنامه ریزی بازاریابی شهری ۳ توسعه محلی ۴ چشم انداز وتحلیل استراتژیک ۵( توافقات سیاسی . نتایج ارائه شده نشان داد ند که پیش شرط های لازم به منظور رسیدن به بازاریابی شهری در شهردار یها عبارتند از : ۱ بخش بندی بازارهای خارجی ۲ بیان دقیق اقدامات و سناریو های جایگزین ۳ ایجاد یک بسته ترفیعی بوسیله شهرداری ۴ قبول بکارگیری بازاریابی شهری ۵(استفاده از تحلیل PEST-SWOT 6(ایجاد چشم انداز ) استراتژیک ۷ مشارکت بخش عمومی با خصوص ۸ ساختار ترفیعی خاص برای شهر ۹ ایجاد وجهه شهری ۱۱ (تأمین مالی جهت بازاریابی شهری )۱۱ انجام تحلیل داخلی و خارجی در بازار

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.