مقاله بهبود پیشنهادات و شخصی سازی نتایج موتور جستجو بوسیله خوشه بندی پرس و جو مبتنی بر سیاهه های کاربر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بهبود پیشنهادات و شخصی سازی نتایج موتور جستجو بوسیله خوشه بندی پرس و جو مبتنی بر سیاهه های کاربر دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهبود پیشنهادات و شخصی سازی نتایج موتور جستجو بوسیله خوشه بندی پرس و جو مبتنی بر سیاهه های کاربر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهبود پیشنهادات و شخصی سازی نتایج موتور جستجو بوسیله خوشه بندی پرس و جو مبتنی بر سیاهه های کاربر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهبود پیشنهادات و شخصی سازی نتایج موتور جستجو بوسیله خوشه بندی پرس و جو مبتنی بر سیاهه های کاربر :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
خوشه بندی پرس و جو فرایندی است که برای پیدا کردن پرسش های متداول و محبوب ترین مباحث در یک موتور جستجو مورد استفاده قرار می گیرد. این فرایند برای موتورهای جستجو مبتنی بر پرسش- پاسخ بسیار مهم است. به علت طول کوتاه پرس و جوها، روش های مبتنی بر کلمات کلیدی، برای خوشه بندی پرس و جو مناسب نیستند. در این پژوهش یک روش جدید خوشه بندی پرس و جو ارائه شده است که با اسفتاده از سیاهه های مربوط به کاربر، اسنادی که کاربران برای پرس و جو انتخاب کرده اند، شناسایی می شوند. شباهت بین دو پرس و جو ممکن است از اسناد مشترکی که کاربران برای آنها انتخاب کرده اند، استنباط شود. با توجه به نتایج بدست آمده از پیاده سازی این روش، نتیجه می شود که ترکیبی از کلمات کلیدی و سیاهه (یادداشت) های کاربران از استفاده هر دو به تنهایی بهتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.