مقاله بررسی امکان توانمندسازی روانشناختی کارکنان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس الگوی پنج بعد هسته ای وتن و کمرون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی امکان توانمندسازی روانشناختی کارکنان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس الگوی پنج بعد هسته ای وتن و کمرون دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی امکان توانمندسازی روانشناختی کارکنان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس الگوی پنج بعد هسته ای وتن و کمرون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی امکان توانمندسازی روانشناختی کارکنان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس الگوی پنج بعد هسته ای وتن و کمرون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی امکان توانمندسازی روانشناختی کارکنان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس الگوی پنج بعد هسته ای وتن و کمرون :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
پژوهش حاضر تحت عنوان بررسی امکان توانمندسازی روانشناختی کارکنان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس الگوی پنج بعد هسته ای توانمندسازی روانشناختی وتن و کمرون انجام شده است. هدف از این پژوهش، بررسی امکان توانمندسازی روانشناختی کارکنان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی می باشد، روش پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی، از لحاظ افق زمانی، مقطعی و از لحاظ روش گردآوری اطلاعات، توصیفی زمینه یابی پیمایشی بوده است که با نمونه – آماری ۷۲۱ نفری متشکل از کارکنان دانشکده دندانپزشکی و با استفاده از جدول کرجسی و مورگان تعیین و به روش تصادفی طبقه ای انتخاب گردیده است. با توجه به هدف و نوع پژوهش، ابزار جمع آوری داده ها از پرسشنامه استاندارد توانمندسازی روانشناختی برگرفته از مدل وتن و کمرون استفاده شده است که روایی پرسشنامه ها از طریق روایی صوری و محتوایی و پایایی آنها با اجرای آزمایشی پرسشنامه در نمونه ای با حجم ۰۳ نفر از طریق آلفای کرونباخ ۳۳۰ برآورد گردیده است. برای بررسی فرضیه های تحقیق از آزمون ضریب همبستگی پیرسون، تحلیل رگرسیون گام به گام، آزمون لوان، آزمون t بر ای گروههای مستقل و تحلیل واریانس یکطرفه استفاده شده است. در نهایت نتایج نشان داد که براساس دیدگاه کارکنان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران هر یک از مولفه های پنج گانه توانمندسازی روانشناختی وتن و کمرون احساس خودمختاری، احساس اعتماد، معناداری، احساس موثر بودن، احساس شایستگی، توانمندسازی روانشناختی در دانشگاه تهران را ممکن می سازد. یافته ها این پیشنهاد را مطرح می کند تفویض مسئولیتهای مورد نیاز به کارکنان، ایجاد احساس اعتماد بین زیر دستان و فرادستان، ایجاد احساس قابلیت و تبحر در کارکنان، ایجاد احساس تأثیر گذاری بر پیامده ای محیط کار خود در کارکنان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.