مقاله بررسی عوامل موثر در تبلیغات شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر در تبلیغات شهری دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر در تبلیغات شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر در تبلیغات شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر در تبلیغات شهری :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
امروزه محیطی سالم برای زندگی انسان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. لذا ضروری است که طراحان، مسئولان و متخصصین آن را به گونه ای طراحی کنند، که شرایط زندگی و زیستن در آن همواره از نظم، منطق و زیبایی برخوردار باشد. تبلیغات محیطی که سهم عمده ای در پیوند انسان با محیط اطرافش دارد نقش به سزایی در خوانایی و زیبایی شهر عهده دار می باشد و به عنوان یک رسانه موجب آگاهی در بینندگان می شود، تبلیغات محیطی عمدتاً در غالب بیلبورد، پوستر و بولتنهای نقاشی شده که هر کدام دارای اندازه های متفاوتی هستند، که در سطح شهر به چشم می خورند. در پژوهش حاضر به بررسی تبلیغات و میزان تاثیر گذاری آنها بر شهروندان پرداخته شده است. فرضیه مقا ه ل این است که تبلیغات محیطی چنانچه با اصول طراحی و ب ا تکنیکهای نوین آمیخته شود می تواند بر روان شهروندان اثر مثبت بگذارد. روش این پژوهش براساس هدف کاربردی و براساس ماهیت توصیفی- تحلیلی می باشد و در انجام این تحقیق و بنا به ضرورت از مطالعات میدانی و تهیه پرسشنامه استفاده شده است . نتایج بدست آمده نشان میدهد که رنگ و نور از مهمترین عوامل تاثیر گذار در تبلیغات شهری میباشند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.