مقاله بررسی سودمندی تغییرات در سرفصل دروس و تخصصی سازی آموزش در رشته حسابداری مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی سودمندی تغییرات در سرفصل دروس و تخصصی سازی آموزش در رشته حسابداری مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی سودمندی تغییرات در سرفصل دروس و تخصصی سازی آموزش در رشته حسابداری مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی سودمندی تغییرات در سرفصل دروس و تخصصی سازی آموزش در رشته حسابداری مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی سودمندی تغییرات در سرفصل دروس و تخصصی سازی آموزش در رشته حسابداری مطالعه موردی: دانشگاه جامع علمی کاربردی :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
آموزش و تربیت دانشجوی متخصص و کارآمد هدف اصلی هر دانشگاه و موسسه آموزشی است. بنابراین شیوه های آموزشی باید به نحوی ارائه شود که فرد بتواند با دریافت این آموزشها به دانش و تخصص مورد نیاز برای پاسخگویی به نیازهای شغلی و حرفه ای خود دست یابد و بهترین کارایی و ایفای نقش را در محیط کاری داشته باشد لذا رشته حسابداری هم از این امر مستثنی نیست و دانشجویان مشغول به تحصیل این حرفه باید علم و تخصص کافی و لازم را داشته باشند. براین اساس تعدادی از دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه جامع علمی کاربردی برای افزایش تخصص و دانش دانشجویان رشته حسابداری اقدام به تغییراتی در شیوه آموزشی قدیم خود کرده اند و رشته حسابداری را به صورت پنج گرایش جداگانه که عبارتنداز: صنعتی ، مالی ، حسابرسی ، مالیاتی و دولتی در آمده است. بنابراین تحقیقی در این رابطه و با عنوان بررسی سودمندی گرایش بندی رشته حسابداری بر بهبود عملکرد فارغ التحصیلان این رشته در حرفه صورت گرفته است که اطلاعات لازم از بین ۶۴ نفر از اعضای جامعه آماری که عده ای اساتید این رشته و عده ای شاغلین در حرفه بوده و با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته با پایایی ۹۰ درصدی و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی گردآوری شد. نتایج حاصل از بکارگیری آزمونهای آماریt مستقلtتک متغیره، آنالیز واریانس یک طرفه برای فرضیات تحقیق ، نشان می دهد بین سودمندی گرایش بندی رشته حسابداری و ورود به حرفه حسابداری رابطه معناداری وجود دارد و اعمال این شیوه از آموزش بر بهبود عملکرد فارغ التحصیلان در ورود به حرفه سودمند بوده است. و همچنین بین دیدگاه شاغلین در حرفه حسابداری و مدرسین دانشگاه در خصوص تغییرات ایجاد شده در سرفصل دروس رشته حسابداری تفاوت معناداری وجود ندارد و سابقه کاری بالا در بین شاغلین و مدرسین دانشگاه برای پاسخگویی به سوالات مربوط به بهبود عملکرد تاثیری ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.