مقاله بازاریابی الکترونیکی e- Marketing


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی الکترونیکی e- Marketing دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی الکترونیکی e- Marketing  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی الکترونیکی e- Marketing،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی الکترونیکی e- Marketing :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این پژوهش در خصوص مسیر پیشرفت و مشکلات پیش روی بازاریابی الکترونیک می باشد. بحث بازاریابی الکترونیکی از سال ۱۳۷۵ شمسی در ایران مطرح بوده است ولیمتاسفانه هنوز به دلایل مختلف اقدامات لازم و به اندازه کافی برای گسترش آن صورت نگرفته است. برای بدست آوردن یک جامعه و اقتصاد سالم نیاز به رفع مشکلات موجود و آماده سازی بستر برای قبول تکنولوژی های جدید است. هدف اصلی این مقاله آگاه سازی در راه اندازی شبکه های بازاریابی الکترونیکی است که از جمله عوامل مؤثر تأثیرات شبکه های اجتماعی و اینترنت در بازاریابی الکترونیکی می باشد، همچنین در مقوله بازاریابی الکترونیک به بررسی موتورهای جستجو و تحقیقات در وب سایت هایی برای بالا بردن فروش پرداخته شده. امید بر آن است تا با رفع بعضی از این منشکلات بتوان قدمی بسوی آینده برداشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.