مقاله بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر گرایش مشتریان در استفاده از خدمات موبایل بانک مطالعه موردی بانک ملت مشهد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر گرایش مشتریان در استفاده از خدمات موبایل بانک مطالعه موردی بانک ملت مشهد دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر گرایش مشتریان در استفاده از خدمات موبایل بانک مطالعه موردی بانک ملت مشهد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر گرایش مشتریان در استفاده از خدمات موبایل بانک مطالعه موردی بانک ملت مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و رتبه بندی عوامل موثر بر گرایش مشتریان در استفاده از خدمات موبایل بانک مطالعه موردی بانک ملت مشهد :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
این پژوهش با بکارگیری خدمات موبایل بانک توسط مشتریان درایران مرتبط است که درجهت فهم عمیق ترازعوامل موثربرکاربرد خمات موبایل بانک توسط مشتریان ایرانی صورت گرفته لذا با ا ستفاده ازمدلهای موجود درادبیات عوامل بالقوه موثر درپذیرش این ابزار مورد بررسی قرارگرفته اند درتجزیه و تحلیل اماری ازروشهای امارتوصیفی و برای ازمون فرضیه ها و بررسی روابط متغیرهای موجود درتحقیق ازازمون t یک نمونه ای و مدل معادلات ساختاری تحلیل مسیر عامل تاییدی استفاده است متغیر ها نیز با طیف لیکرت اندازه گیری شده اند اطلاعات با استفاده ازپرسشنامه جمع اوری و تجزیه تحلیل داده ها با استفاده ازنرم افزارهای اماری انجام شده است نتایج نشان میدهد عوامل سودمندی سهولت استفاده و هزینه ادراک شده تاثیر معناداری برپذیرش موبایل بانک دارند و همچنین مشخص شد امنیت ادراک شده برپذیرش و استفاده ازخدمات موبایل بانک تاثیر کمتری دارند و الویت برای این عوامل وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.