مقاله تحلیل نقش و جایگاه تعاونی های روستایی در بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی: شهرستان سیرجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل نقش و جایگاه تعاونی های روستایی در بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی: شهرستان سیرجان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل نقش و جایگاه تعاونی های روستایی در بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی: شهرستان سیرجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل نقش و جایگاه تعاونی های روستایی در بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی: شهرستان سیرجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل نقش و جایگاه تعاونی های روستایی در بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی: شهرستان سیرجان :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
کشاورزی از اصلی ترین فعالیت های روستاییان به شمار می آید باغداری نیز که زیرمجموعه فعالیت های کشاورزی است در بسیاری از مناطق مستعد و دارای مزیت نسبی مشاهده می شود هر فعالیت تولیدی نیاز به بازاریابی مناسب جهت افزایش درآمد تولیدکنندگان بوده که تولیدات باغی نیز از این امر مستثنی نخواهد بود هدف از پژوهش حاضر بررسی و تحلیل جایگاه تعاونی های روستایی در بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی روستاهای سیرجان می باشد. چارچوب نظری تحقیق را مباحث مربوط به تعاونی های روستایی و بازاریابی محصولات کشاورزی تشکیل می دهند این پژوهش با روش توصیفی – تحلیلی و نیز حضور مستقیم در روستاهای شهرستان سیرجان و مصاحبه با اعضای تعاونی و تولیدکنندگان روستایی انجام شده است. یافته های پژوهش نشان می دهند که در چند سال اخیرت عاونی های روستایی در این منطقه رو به افزایش بوده ولی آنچنان که شایسته است نتوانسته اند زمینه بهبود بازاریابی تولیدات کشاورزی را فراهم نمایند. دلایلی از قبیل کمبود اعتبار و سرمایه مالی تعاونی ها، ضعف در منابع انسانی (آگاهی، مهارت، اعتماد و;) و غیره از عوامل موثر بر ناتوانی تعاونی های روستایی در بازاریابی بهینه محصولات کشاورزی هستند در نهایت عوامل مختلف اجتماعی – فرهنگی و بویژه اعتماد متقابل روستاییان با تعاونی های روستایی جهت بهبود بازاریابی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.