مقاله کاهش ارتعاشات موتور های احتراق داخلی به کمک پاندول های جاذب گریز از مرکز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
16 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کاهش ارتعاشات موتور های احتراق داخلی به کمک پاندول های جاذب گریز از مرکز دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کاهش ارتعاشات موتور های احتراق داخلی به کمک پاندول های جاذب گریز از مرکز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کاهش ارتعاشات موتور های احتراق داخلی به کمک پاندول های جاذب گریز از مرکز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کاهش ارتعاشات موتور های احتراق داخلی به کمک پاندول های جاذب گریز از مرکز :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
پاندول جاذب ارتعاشی گریز از مرکز۱(CPVA ) وسیله ای است که برای یکنواخت کردن گشتاور خروجی موتور مورد استفاده قرار می گیرد. گشتاور خروجی موتور به دلائل مختلف مانند اینرسی بخشهای متحرک نظیر پیستون و شاتون و همچنین گشتاور غیر یکنواخت ناشی از فشار گاز بر پیستون غیر یکنواخت می شود. در این مقاله ابتدا نحوه عملکرد پاندول جاذب ارتعاشی مورد بررسی قرار می گیرد و سپس با استفاده از روش لاگرانژ معادلات دیفرانسیل حرکت برای یک سیستم روتور به همراه پاندول جاذب ارتعاشی ساده با مسیر دایروی استخراج می شوند و در آخر پاسخهای زمانی در دو حالت سیستم بدون پاندول و همراه با پاندول مورد مقایسه قرار می گیرند. در این مقاله نشان داده می شود که سیستم مجهز به پاندول جاذب،سبب ایجاد شتاب تقریباً یکنواخت برای روتور می شود. در حالیکه روتور در سیستم بدون پاندول علاوه بر تجربه شتاب زاویه ای بسیار بزرگتر، نوسانات بیشتری را نیز تجربه می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.