مقاله آیا خدمات نوین بانکی و بهبود کارایی سیستم بانکی با تأکید بر هزینه و وقت کارکنان می توان در جذب مشتری تاثیرگذاشت؟ ( مطالعه موردی بانک های ملی شهر سمنان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آیا خدمات نوین بانکی و بهبود کارایی سیستم بانکی با تأکید بر هزینه و وقت کارکنان می توان در جذب مشتری تاثیرگذاشت؟ ( مطالعه موردی بانک های ملی شهر سمنان) دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آیا خدمات نوین بانکی و بهبود کارایی سیستم بانکی با تأکید بر هزینه و وقت کارکنان می توان در جذب مشتری تاثیرگذاشت؟ ( مطالعه موردی بانک های ملی شهر سمنان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آیا خدمات نوین بانکی و بهبود کارایی سیستم بانکی با تأکید بر هزینه و وقت کارکنان می توان در جذب مشتری تاثیرگذاشت؟ ( مطالعه موردی بانک های ملی شهر سمنان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آیا خدمات نوین بانکی و بهبود کارایی سیستم بانکی با تأکید بر هزینه و وقت کارکنان می توان در جذب مشتری تاثیرگذاشت؟ ( مطالعه موردی بانک های ملی شهر سمنان) :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
توسعه شگفت انگیز فن آوری اطلاعات و ارتباطات، جهان و به تبع آن دنیای بانکداری را به سرعت دگرگون ساخته است. براین اساس در این مقاله، نقش خدمات نوینبانکی در جذب مشتری و بهبود کارایی بانک ها با تأکید بر هزینه و وقت کارکنان در شعب بانک ملی شهرستان سمنان مورد بررسی قرار گرفته است. در این مطالعه با درنظر گرفتن دو جامعه مشتریان و مدیران و با استفاده از روش نمونه گیری طبقه بندی مضاعف بر حسب مناطق، نمونه های آماری به ترتیب به حجم ۴۱۶ و ۳۹ انتخاب و از پرسشنامه برای جمع آوری نظرات نمونه آماری در تحقیق استفاده گردید. روایی پرسشنامه ها به طریق محتوایی حاصل گردید و پایایی آن ها نیز با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ که بترتیب ۸۴ و ۹۲ بدست آمد، تایید گردید. برای تحلیل داده های پرسشنامه و آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون نسبت و جداول توافقی و نیز آزمون کی دو، و برای بررسی ارتباط بین مشخصات عمومیپاسخگویان) متغیر های تعدیل کننده( با تعداد انواع خدمات نوین بانکی مورد استفاده، از آنالیز واریانس یکطرفه و آزمون دانکن کمک گرفته شده است. نتایج نشان داد که خدمات نوین بانکی باعث افزایش رضایت مشتریان بانک های ملی شهرستان سمنان شده است ولی این خدمات به افزایش کارایی ) کاهش هزینه و وقت کارکنان ( در شعب بانک منجر نشدهاست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.