مقاله تعیین مقدار بهینه تابلوی ترافیکی سرعتگیر با استفاده از تاثیرپذیریرفتار رانندگان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین مقدار بهینه تابلوی ترافیکی سرعتگیر با استفاده از تاثیرپذیریرفتار رانندگان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین مقدار بهینه تابلوی ترافیکی سرعتگیر با استفاده از تاثیرپذیریرفتار رانندگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین مقدار بهینه تابلوی ترافیکی سرعتگیر با استفاده از تاثیرپذیریرفتار رانندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین مقدار بهینه تابلوی ترافیکی سرعتگیر با استفاده از تاثیرپذیریرفتار رانندگان :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
تابلوها نقش بسیار مهمی در ارائه اطلاعات عملکردی لازم به استفادهکنندگان از راه دارند. اگر تابلوهای ترافیکی به طور صحیح و بجا مورد استفاده قرار گیرند. تأثیرگذاری بیشتری داشته و انتقال پیام به رانندگان وسیله نقلیه را به نحو بهتر و قابل درکتری انجام میدهند. در این صورت احتمال زیر پا گذاشتن قوانین توسط رانندگان کاهش مییابد. از این رو بهینهسازی تابلوهای ترافیکی از نظر تعداد و فاصله باعث میشود تأثیرپذیری تابلوها در رفتار رانندگان در حد قابل قبول باشد و اطلاعات مورد نیزا در زمان و موقعی مناسب در اختیار رانندگان قرار گیرد. نتایج ارزیابی حکایت از آن دارد که میانگین رضایت رانندگان از تعداد، فاصله، کیفیت، تأثیر بر کاهش سرعت و میزان توجه به تابلو پس از نصب ۳ تابلو به میزان قابل توجهی نسبت به تابلوی منفرد افزایش داشت. لازم به ذکر است که با نصب ۲ تابلو اختلال چندانی از نظر رضایت در بین رانندگان نسبت به ۳ تابلو حاصل نشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.