مقاله بررسی کانال‌های بازاریابی و حاشیه‌بازاریابی کیوی در استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی کانال‌های بازاریابی و حاشیه‌بازاریابی کیوی در استان مازندران دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کانال‌های بازاریابی و حاشیه‌بازاریابی کیوی در استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کانال‌های بازاریابی و حاشیه‌بازاریابی کیوی در استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کانال‌های بازاریابی و حاشیه‌بازاریابی کیوی در استان مازندران :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
وجود سیستم‌ بازرایابی کارا در بخش کشاورزی، می‌تواند به عنوان ابزاری موثر در جهت افزایش رشد تولیدات این بخش عمل نماید. یکی از مسائل مهم که در زمینه محصولات کشاورزی بخصوص میوه و تره‌بار مطرح است، به اختلاف قیمت دریافتی تولیدکننده با قیمت پرداختی مصرف‌کننده مربوط می‌گردد. با توجه به این‌که محصول کیوی از عمده محصولات باغی تولیدی در استان مازندران بوده و منبع درآمدی مهمی برای باغداران محسوب می‌شود، در مطالعه حاضر به بررسی کانال و حاشیه‌های بازاریابی میوه کیوی در استان مازندران پرداخته شدهاست. حاشیه‌ی کل بازاریابی کیوی ۲۵/۷۰۴ تومان و حاشیه‌های عمده‌فروشی و خرده‌فروشی به ترتیب ۵/۳۳۰ و ۷۵/۳۷۳ تومان محاسبه شدند. هم‌چنین نتایجی در مورد ضریب هزینه بازار یابی و سهم عوامل بازاریابی به دست آمدهاست ضریب هزینه بازاریابی ۱۹/۵۷درصدی برای محصول کیوی در سال ۸۹ بیانگر این است که هزینه‌های بازاریابی بیش از نیمی از قیمت خرده‌فروشی کیوه را تشکیل می‌دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.