مقاله مدیریت بهای تمام شده با استفاده از هزینه یابی بر مبنای هدف، رویکرد نوین حسابداری مدیریت در قرن ۲۱


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت بهای تمام شده با استفاده از هزینه یابی بر مبنای هدف، رویکرد نوین حسابداری مدیریت در قرن ۲۱ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت بهای تمام شده با استفاده از هزینه یابی بر مبنای هدف، رویکرد نوین حسابداری مدیریت در قرن ۲۱  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت بهای تمام شده با استفاده از هزینه یابی بر مبنای هدف، رویکرد نوین حسابداری مدیریت در قرن ۲۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت بهای تمام شده با استفاده از هزینه یابی بر مبنای هدف، رویکرد نوین حسابداری مدیریت در قرن ۲۱ :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
محیط تجاری رقابتی موسسات را ملزم کرده است که محصولاتی را با کیفیت و مطابق خواست مشتریان، در حالی که قیمت هایفروش کاملاً توسط بازار تعیین می شود را تولید نمایند. عرضه کنندگانی که بتوانند محصولاتی را با کیفیت و کارکرد مشابه اما قیمتهای پایینتر به بازار ارائه کنند، گوی سبقت را از دیگر رقبا خواهند ربود و سهم خود را در بازار افزایش خواهند داد. یکی از مهمترینتکنیک هایی که می تواند موسسات را در این راه کمک کند سیستم هزینه یابی هدف می باشد. هزینه یابی هدف یک مقوله استراتژیکدر مدیریت هزینه است که به طور عمده تمرکز خود را بر مدیریت هزینه محصولات آتی واحد تولیدی معطوف می کند. هزینه یابیهدف یک ابزار راهبردی قوی است که سازمان را همزمان قادر به یافتن سه بعد،کیفیت، هزینه و زمان می کند. و هزینه ها را قبل ازوقوع کنترل می کند. بعلاوه همچنین فرهنگی را مقدور می دارد که به مشتری ارزش می دهدبدین معنی که همه فعالیت های هزینهیابی هدف را نیاز های مشتریان هدایت می کند بر خلاف روش سنتی که قیمت گذاری بر اساس بهای تمام شده محصول انجام میگردد در هزینه یابی بر مبنای هدف اساس کار طراحی محصول به منظور کسب رضایت مشتری می باشد ودرعین حال واحد تجارینیز باید به بهای تمام شده هدف نیز دست یابد.در هزینه یابی هدف نگرش این است که چون پس از طراحی یک محصول بخشعمده ای از هزینه های آن تعهد می شود، کاهش هزینه امکان پذیر نخواهد بود مگر با طراحی مجدد محصول، در این تکنیک قبل ازمرحله تولید به مدیریت هزینه توجه می شود تا محصولی با بهای تمام شده از پیش تعیین شده تولید و در عین حال سود مورد نظرمدیریت را تأمین نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.