مقاله عوامل مؤثر در عدم بکارگیری تکنولوژی آموزشی در مدارس ابتدایی شهرستان آمل از دیدگاه معلمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عوامل مؤثر در عدم بکارگیری تکنولوژی آموزشی در مدارس ابتدایی شهرستان آمل از دیدگاه معلمان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل مؤثر در عدم بکارگیری تکنولوژی آموزشی در مدارس ابتدایی شهرستان آمل از دیدگاه معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل مؤثر در عدم بکارگیری تکنولوژی آموزشی در مدارس ابتدایی شهرستان آمل از دیدگاه معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل مؤثر در عدم بکارگیری تکنولوژی آموزشی در مدارس ابتدایی شهرستان آمل از دیدگاه معلمان :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
این پژوهش به بررسی عوامل مؤثر در عدم بکارگیری تکنولوژی آموزشی در مقطع ابتدایی توسط معلمان شهرستان آمل می پردازد. هدف اصلی این پژوهش بررسی عوامل تأثیرگذار بر عدم بکارگیری تکنولوژی آموزشی می باشد. در این پژوهش از یک جامعه آماری ۱۰۰۲ نفری معلمان مقطع ابتدایی شهرستان آمل از طریق جدول کرجسی و مورگان تعداد ۲۷۸ نفر نمونه از طریق نمونه گیری تصادفی در دسترس انتخاب شده اند. برای گردآوری اطلاعات از یک پرسشنامه محقق ساخته ی ۲۶ سوالی استفاده شده است. برای سنجش روایی پرسشنامه از نظرات اساتید و کارشناسان و متخصصان علوم تربیتی و روان شناسی استفاده شده است. و روایی آن نیز مورد تأیید استاد راهنما و مشاور قرار گرفته است. همچنین برای سنجش پایایی پرسشنامه در یک جامعه آماری بر روی یک گروه ۳۰ نفری به صورت PRE-TEST (پیش آزمون) اجرا و پایایی آن با محاسبه آلفای کرونباخ ۰/۷۸ سنجیده شده است. نتایج تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که از بین عوامل مختلف تأثیر گذار بر عدم بکارگیری تکنولوژی آموزشی امکانات و وسایل آموزشی در واقع سخت افزارها با ضریب همبستگی ۰/۷۱ پیش ترین تأثیر را دارد. بنابراین با توجه به سطح همستگی محاسبه شده بین عوامل تأثیر گذار بر عدم بکارگیری تکنولوژی آموزشی در سطح کوچک تر از ۰/۰۱ و P<0/05 و ضریب اطمینان ۹۹/۹% معنادار بوده و امکانات و وسایل آموزشی در استفاده از تکنولوژی و دیدگاه نگرش معلمین نسبت به بکارگیری تکنولوژی به ترتیب با میزان همبستگی ۰/۷۱ و ۰/۵۷ دارای بیش ترین همبستگی و متغیر میزان مهارت و تسلط معلمین بر تجهیزات آموزشی و عدم بکارگیری تکنولوژی با مقدار همبستگی ۰/۴۹ دارای کمترین مقدار همبستگی نسبت به بکارگیری تکنولوژی برخوردار بوده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.