مقاله رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات الکترویکی (تحلیلی مقایسه ای بین بانک های دولتی و خصوصی شهر اصفهان در سال ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات الکترویکی (تحلیلی مقایسه ای بین بانک های دولتی و خصوصی شهر اصفهان در سال ۱۳۹۳) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات الکترویکی (تحلیلی مقایسه ای بین بانک های دولتی و خصوصی شهر اصفهان در سال ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات الکترویکی (تحلیلی مقایسه ای بین بانک های دولتی و خصوصی شهر اصفهان در سال ۱۳۹۳)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات الکترویکی (تحلیلی مقایسه ای بین بانک های دولتی و خصوصی شهر اصفهان در سال ۱۳۹۳) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
پژوهش حاضر، با هدف بررسی مقایسه ی رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی بین بانک های دولتی و خصوصی شهر اصفهان انجام گرفت است. روش تحقیق پیمایشی و ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامه ی برگرفته از الگوی کیفیت خدمات (سروکوال) است که با توجه به موضوع تحقیق تعدیل شده است. روایی پررسشنامه مورد تایید اساتید و متخصصان مربوطه قرار گرفت. جامعه آماری تحقیق، مشتریان بانک های دولتی و خصوصی شهر اصفهان در سال ۱۳۹۳ بودند که با روش نمونه گیری احتمالی طبقه ای و بوسیله فرمول کوکران به تعداد ۸۰۰ نفر مورد مطالعه قرار گرفتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.