مقاله رابطه ی مشارت والدین، خودکارآمدی معلم و خودکارآمدی خواندن دانش آموزان روی پیشرفت تحصیلی دروس زبان انگلیسی و ادبیات فارسی دانش آموزان دختر سال اول متوسطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه ی مشارت والدین، خودکارآمدی معلم و خودکارآمدی خواندن دانش آموزان روی پیشرفت تحصیلی دروس زبان انگلیسی و ادبیات فارسی دانش آموزان دختر سال اول متوسطه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه ی مشارت والدین، خودکارآمدی معلم و خودکارآمدی خواندن دانش آموزان روی پیشرفت تحصیلی دروس زبان انگلیسی و ادبیات فارسی دانش آموزان دختر سال اول متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه ی مشارت والدین، خودکارآمدی معلم و خودکارآمدی خواندن دانش آموزان روی پیشرفت تحصیلی دروس زبان انگلیسی و ادبیات فارسی دانش آموزان دختر سال اول متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه ی مشارت والدین، خودکارآمدی معلم و خودکارآمدی خواندن دانش آموزان روی پیشرفت تحصیلی دروس زبان انگلیسی و ادبیات فارسی دانش آموزان دختر سال اول متوسطه :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه ی مشارکت والدین، خودکارآمدی معلم و خودکارآمدی خواندن دانش آموزان روی پیشرفت تحصیلی در دروس زبان انگلیسی و ادبیات فارسی دانش آموزان دختر سال اول مقطع متوسطه انجام شد. جامعه ی آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان دختر پایه ی اول دبیرستان های مناطق دو و پنج شهر تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳ می باشد. از این جامعه ۱۸۰ دانش آموز به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند. جهت سنجش متغیرهای پژوهش از پرسش نامه ی مشارکت والدین کوریجان (۲۰۰۲)، مقیاس خودکارآمدی معلم اسچانن- موران و وولفولک (۲۰۰۱)، پرسش نامه ی خودکارآمدی خواندن هنک و ملتیک (۱۹۹۵) و نمرات دانش آموزان استفاده شد. جهت تحلیل داده ها از همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون به روش مرحله ای استفاده شد. سطح معنی داری در این پژوهش p<0/001 درنظر گرفته شد. نتایج حاصل از همبستگی پیرسون نشان داد که بین مشارکت والدین، خودکارآمدی معلم و خودکارآمدی خواندن با عملکرد تحصیلی در دروس زبان انگلیسی و ادبیات فارسی رابطه ی مثبت و معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.