مقاله بررسی رابطه بین، هوش هیجانی و سبک مدیریت تعارض مدیران در مدارس شهرستان نقده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین، هوش هیجانی و سبک مدیریت تعارض مدیران در مدارس شهرستان نقده دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین، هوش هیجانی و سبک مدیریت تعارض مدیران در مدارس شهرستان نقده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین، هوش هیجانی و سبک مدیریت تعارض مدیران در مدارس شهرستان نقده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین، هوش هیجانی و سبک مدیریت تعارض مدیران در مدارس شهرستان نقده :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
این پژوهش رابطه بین هوش هیجانی مدیران و سبک مدیریت تعارض آنها را بررسی کرده است. هوش هیجانی بیان کننده توانایی فرد در شناسایی، ارزیابی و بیان عواطف و هیجانات است به گونه ای که عملکرد بهبود و تسهیل فرایند تفکر را افزایش می دهد. از طرف دیگر، وجود تعارض در هر سازمانی امری اجتناب ناپذیر است. از این رو شیوه ای که مدیران با پنج سبک رقابت، همکاری، ایثار، اجتناب و مصالحه با تعارض برخورد می کنند. ۴۶ نفر از میان مدیر دوره های با استفاده از روش خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شد. از این تعداد ۴۶ نفر به پرسشنامه پاسخ دادند، برای تعیین سبک مدیریت تعارض از آزمون سبک مدیریت تعارض رابینز و برای سنجش هوش هیجانی از پرسشنامه هوش هیجانی شرینک استفاده شد. داده ها با استفاده از روش همبستگی و آزمون t تجزیه و تحلیل شد. نتایج نشان داد که بین هوش هیجانی و سبک همکاری و سبک اجتناب همبستگی مثبت و بین هوش هیجانی و سبک ایثار و سبک رقابت همبستگی منفی وجود دارد، اما بین هوش هیجانی و سبک مصالحه همبستگی معناداری مشاهده نشد، از طرف دیگر، بین هوش هیجانی مدیران در مقاطع مختلف تفاوت معناداری دیده نشد و بین سبک مدیریت تعارض مدیران در مقطع متوسطه دوره اول و دوم فقط در میزان استفاده از سبک مصالحه تفاوت معنادار وجود داشت. مدیران دوره دوم متوسطه بیشتر از مدیران دوره از سبک مصالحه استفاده می کردند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.