مقاله بررسی تاثیر هنجارهای اخلاقی در بازاریابی برکیفیت رابطه و تعهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر هنجارهای اخلاقی در بازاریابی برکیفیت رابطه و تعهد دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر هنجارهای اخلاقی در بازاریابی برکیفیت رابطه و تعهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر هنجارهای اخلاقی در بازاریابی برکیفیت رابطه و تعهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر هنجارهای اخلاقی در بازاریابی برکیفیت رابطه و تعهد :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
از آنجایی که نگرش نوین در بازاریابی،تاکید فراوانی بر نگهداشت مشتریان دارد و در این زمینه موضوعاتی از قبیل کیفیت رابطه ،مدیریت ارتباط با مشتری و;توسط صاحب نظران مطرح شده است توجه به هنجارهای اخلاقی و مفاهیم مطرح در بازاریابی اخلاقی به منظور بهبود رابطه با مشتریان و افزایش کیفیت تعامل با آن ها بیشتر و بیشتر شده است. در این تحقیق ابتدا به بیان تئوری های اخلاقی مربوط به بازاریابی میپردازیم و سپس به دنبال بررسی رابطه بین هنجارهای اخلاقی بازاریابی با کیفیت رابطه و تعهد مشتری هستیم هنجارهایبازاریابی دارای پنج بعد است این پنج بعد شامل هنجار قیمت و توزیع، قرارداد و اطلاعات، محصول و ارتقا، صداقت و درستی و تعهد وافشا است. که در این مطالعه به بررسی رابطه بین تنها دو بعد یعنی هنجار قیمت و توزیع و هنجار قرارداد واطلاعات بدا کیفیت رابطه و تعهد مشتری میپردازیم. در این تحقیق کیفیت رابطه نقش میانجی را ایفا میکند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.