مقاله بررسی ارزیابی تأثیر افزایش کیفیت خدمات بازاریابیصنعتی بر رضایت مشتریان و وفاداری آن ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارزیابی تأثیر افزایش کیفیت خدمات بازاریابیصنعتی بر رضایت مشتریان و وفاداری آن ها دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارزیابی تأثیر افزایش کیفیت خدمات بازاریابیصنعتی بر رضایت مشتریان و وفاداری آن ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارزیابی تأثیر افزایش کیفیت خدمات بازاریابیصنعتی بر رضایت مشتریان و وفاداری آن ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارزیابی تأثیر افزایش کیفیت خدمات بازاریابیصنعتی بر رضایت مشتریان و وفاداری آن ها :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
اکنون که در اقتصاد جهانی مشتریان بقای سازمان را رقم می زنند، جلب رضایت مشتریان و وفاداری آنها، به یکی از موضوعات بسیار راهبردی تبدیل شده است ارزیابی تأثیر افزایش کیفیت خدمات صنعتی بر رضایت مشتریان و وفاداری آنها از اهداف پژوهش حاضر بوده است با پی بردن به ماهیت نحوه تصمیم گیری خریدارتان و عوامل موثر بر فرآیند تصمیم گیری آنها، می توان شناخت بیشتری نسبت به خریداران و مشتریان خود کسب نمود و با کسب این شناخت و پیش بینی رفتار خریداران در جهت ارضای نیازهای آن ها جلب رضایت خاطر حفظ وفادرای آنها به یک مزیت رقابتی پایدار دست یافت. این پژوهش از نوع توصیفی تحلیلی بوده است و به منظور جمع آوری اطلاعات از منابع کتابخانه ای بهره برده شده است. چنین به نظر می رسد که افزایش کیفیت خدمات بازاریابی صنعتی، در جلب رضایت مشتریان و وفاداری آنها تأثیرگذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.