مقاله بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی مجدد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی مجدد دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی مجدد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی مجدد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی مجدد :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف این مطالعه بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی مجدد است. داده های مطالعه از یک نمونه ۱۸۰ نفری از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز جمع آوری شده است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه ساختارمند بود که پایایی آن با استفاده از معیار آلفای کرونباخ (۰/۹۱ = ) تایید گردید. داده ها به روش تحلیل رگرسیون چندگانه به کمک نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که متغیرهای ارزش ادراک شده، سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراک شده، شهرت شرکت، امنیت، اعتماد، قابلیت اطمینان و قابلیت های وبسایت بطور مثبت و معناداری بر روی قصد خرید اینترنتی دانشجویان تأثیر دارند و نتایج همچنین نشان داد که تنها ۸۱ درصد از قصد خرید اینترنتی مشتریان با هشت متغیر (ارزش ادراک شده، سهولت استفاده ادراک شده، سودمندی ادراک شده، شهرت شرکت، امنیت، اعتماد، قابلیت اطمینان و قابلیت های وبسایت) تبیین گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.