مقاله سبک شناسی هنر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سبک شناسی هنر دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سبک شناسی هنر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سبک شناسی هنر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سبک شناسی هنر :

سبک شناسی هنر:
در این بخش- که از کتابی با عنوان سبکهای هنری از امپراسیونیسم تا اینترنت، نوشته، کلوس ریچارد- سال ۱۳۸۳ گرفته شده- سبکهای هنزی که از نظر محتوایی و به خصوص بصری(فرمی) با جنون مرتبط و نزدیک هستند، با اولویت و ترتیب تاریخی به شرح ذیل ارایه می گردد.
هنر انتزاعی ۱۹۱۰ م .

Abstract Art
دوران هنر انتزاعی در حدود ۱۹۱۰ م . آغاز گردید . پیش از آن مرجع تصاویر مبتنی بر عینیت واقعی و بر مبنای تقلید از طبیعت بود . هنر انتزاعی اشاره به هنری غیر دیداری به ویژه در نوع ویژگی های هنر اروپایی دارد .

آغاز تجرد در هنر به قبل از قرن نوزدهم به ویژه در آثار هنرمندان انگلیسی ترنر بر می گردد . منظره های وی در حدود ۱۸۴۰ م . از ویژگی غیر دیداری برخوردار و رنگ آمیزی آنها عاری از مراجع دنیای خارجی رسم شده بود .

در ۱۹۱۰ م . در مونیخ هنرمند نقاش متولد روسیه ، کاندینسکی آثار تجریدی و انتزاعی را نقاشی می نمود . همچنین وی کتاب روحانیت در هنر را به رشته تحریر در آورد که رساله فرضیات وی مبتنی بر شکل و رنگ در هنر به صورت انتزاعی است . روش های رسیدن به هنر انتزاعی است . روش های رسیدن به هنر انتزاعی به دو صورت اساسی و مجزا است . یکی هندسی ، آن گونه که در آثار موندریان ، ال لیسیتسکی و هنرمندان ساختار گرا دیده می شود و دیگری بیانی احساسی تر و وابسته به ادراک حسی و درونی که در کارهای کاندینسکی ، کوپکا و همچنین در آثار آمریکایی ها از جمله هارتلی وجود دارد

جریان های هنری انتزاعی و تجریدی توسط هنرمندان جوان خیلی سریع تابیعت و گسترش یافت و با تغییرات بی شماری همچنان پایدار ماند .
دادا ۱۹۱۶ م .
Data
در سال ۱۹۱۶ م . یک گروه از هنرمندان اروپایی در شهر زوریخ با یکدیگر ملاقات کردند . نقاشان ، پیکره سازان و نویسندگانی که خود را دادائیست معرفی کردند .
دادا یک کلمه محمل بود و فقط به عنوان هنری اعتراض آمیز علیه زیبایی و زیبایی شناسی و انکار ، دست به خلاقیت زدند . آنها به وسیله وحشی گری و وحشت زدگی ناشی از جنگی مکانیزه این احساس را داشتند که تمامی ارزش های تمدن غربی بی اعتبار شده بود دادا یک شورشی بود که نظم و قانون را دست می انداخت و براساس هرج و مرج ، تاریکی ، اتفاقات ، خود بیگانگی ، طعنه و در حال دلقک بازی کردن به طور عمومی بیان می شد . شروع این جریان هنری علاوه بر زوریخ در پاریس و نیویورک نیز به وجود آمد.
سردمدران این جریان هنری آرپ ، دوشامپ ، ارنست ، پیکابیا ، من ری و شویترز بودند

این جریان هنری توسط نویسنده تریستان تزارا اعلام گردید و نقاشان به زودی جهان بینی هیچ گرایی را در هنرهای تجسمی اجرا کردند . تجربه این هنرمندان با استفاده از کلاژهایی از پاره های کاملا نامربوط دیداری انتخاب می شد و به دلخواه از کنار یکدیگر قرار دادن آنها فرصتی آزمایشگرایانه تا حدی بر خلاف عقل سلیم در برگزاری جشن های پیش پا افتاده انجام می گرفت که در آن با ایفای نقشی با بیان کلمات التماس آمیز ، بذله گویی های بی ارزش یا حتی ترکیبات دیوانه وار که وجود تناقض های تلفیق ناپذیری داشت ، بیان می کردند .
شاید پیشروترین هنرمند دادائیست مارسل دوشامپ بوده است . وی یک آبریزگاه ، یک بیل زغال و یک جای بطری در نمایشگاه هنری به نمایش گذاشت و به چنین تولیدی آثار پیش ساخته اتلاق کرد و از نظر او اعتراضی بود تا اعلام کند هنر بد چنین است .

در دراز مدت این روش های اجرایی نمی توانست برای هنرمند به عنوانی یک بیان راضی کننده باشد دادا در واقع یک گذرگاه مقصد پایانی محسوب می شد .
بعضی از هنرمندان دادائیست به مکتب سورئالیسم پیوستند و تا زمانی که بیانیه آنها در سال ۱۹۲۴ م . تغییر یافت همچنان وجود داشتند .
نقاشی متافیزیک ۱۹۱۷ م .
Pittura Metafisica
یک سبک نقاشی ایتالیایی است و بر طبق فرهنگ و بستر متافیزیک این گونه تعریف شده است شاخه ای از فلسفه است که به اصول و مبانی اولیه رسیدگی و جستجوگری هایی را برای شناخت طبیعت و توضیح حقیقت مشخص می نماید .
در سال ۱۹۱۷ م . دکریکو به همراهی کارا روشی را برای دست یابی به این سبک هنری به دست آورد . دکریکو به عقل سلیم و فکر منطقی در هنر اعتقادی نداشت و معتقد بود که یک شاهکار هنری حقیقتا عمیق که به وسیله یک هنرمند پدید می آید ، از دورترین اعمال وجودش حاصل می شود . این شیوه هنری در واقع یک عکس العمل مستقیم ایتالیایی نسبت به مکتب فوتوریسم بود .

دکریکو و کارا اعلام کردند که بایستی برگزاری نمایشگاه های تکنولوژی و خشونت آمیز به اتمام برسد . در عوض با یک هنر شاعرانه که افکار مخاطبین را به بیرون از دنیای کنونی پر اغتشاش ، به یک عالم خیال دوران باستانی و یک تجدید بی گناهی سرور آمیز از مناظر ایتالیایی دوران کلاسیک و آثار آن مواجه گرداند . هنوز تصورات آنها برای نمایان ساختن تمام بی گناهی ، اغلب مه گرفته بود . آدمک های ناشناس ، اشکال و اندام های بدون جنسیت در مکان های شهری ساکت و بی حرکت ایستاده ، خانه های متروک درهای قفل شده و پنجره های بسته شده ، درختان ، چمن زارها همه بدون گل دیده

می شدند و یک خورشید نامرئی سرد اشکال ترسناک را روشن می کرد و اهدافی تغییر ناپذیر ، با نقش دادن به آرزوها به وجود می آورد که بیانگر رمان حقیقی و معمایی جانشین موضوعات روزمرگی بود . مناظر و مرایایی اغراق آمیز با مکان های پوچ و فضاهای شهری که در قلمروهای خیالی دگرگون شده پر از دلواپسی که با بی انتهایی ، بی حسی و تنهایی آشکار می شد . نقاشی متافیزیکی با نشانه های روان شناختی ، بیگانگی و دنیای ظالمانه مصنوعی را بیان می کرد .
به طور ناگهانی دکریکو در سال ۱۹۲۰ م . متقاعد شد که شیوه کارش نامناسب است و تصمیم گرفت شیوه هنری اش را تغییر دهد . بدین ترتیب گروه، سه سال دوام آورد و بعد از آن از هم فرو پاشید .

سوررئالیسم ۱۹۲۴ م .
Surrealism
دوره هنری مکتب سورئالیسم در اصل یک جریان فرانسوی است که با پیشوند فرا که بیانگر فراتر یا والاتر از واقعیت تعیین شده است .
این جریان هنری با تأکید بر عناصر بصری و با استفاده از ضمیر نیمه هوشیار و یا تصورات
رویایی و با یک روش مبتنی بر اصول واقع گرایی آثار خود را به نمایش می گذارد . این مکتب در سال ۱۹۲۴ م . با یک گروه ترکیبی از نویسندگان و هنرمندان با بیانیه ای که توسط آندره برتون رهبر گروه بیان گردید، خود را معرفی نمودند .

هنرمندان آن شامل آرپ ، دکریکو ، آرنست ، ماگریست ، ماسون ، مای ری و میرو می شدند و در سال ۱۹۲۷ م . تانگی و در ۱۹۲۹ م . نیز دالی به آنان پیوستند و گروه هنری سورئالیسم کامل گردید . آنها به طور کلی هیچ سبک متحدی را به وجود نیاورند ، بلکه با توجه به مقاصد و ایده های خود ابداعات شخصی ، دست ورزی و غایت هنری کارشان بسیار متغیر بیان می شد .
اتحاد آنها در الهام از روش های روانکاوی زیگموند فروید مشترک بود که اندیشه ، احساس و بیشتر رفتار در ضمیر ناخود آگاه را کشف کرده بودند و همگی اینها اساس نیروهای شخصیتی انسان را شکل می داد .

این کشف یک منبع عظیم را فراهم نمود که موضوع اصلی کار سورئالیست ها را تأمین می کرد و سعی آنها در این بود که در قلمرویی غرق شوند که زندگی روزانه نادیده گرفته شده بود و تصورات خود را تجلی می دادند تا اینکه یک حقیقت جدید آشکار گردد . نقاشی های آنان شامل چیزهایی معمولی بود که ترکیب آنها با اهداف الهامی بی سابقه اغلب در کنار یکدیگر و با ایجاد مفاهیم عجیب، غیر منطقی به نظر می رسید .

تصوراتی که توضیح منطقی را به صورتی ترسناک و غیر واقعی ، رسوا کننده و حتی گاهی طعنه آمیز و اغلب با ظاهری باطل، بیان می کند .
هنوز در این آثار احساس و قوه عقلانی نیز وجود داشت . طبیعت توسط تصورات این هنرمندان با به کارگیری روش ها و فنون جدید فروتاژ ( مدادساب ) و کلاژ عکس بر گردان ها ( کهنه کردن ورقه های نقاشی شده ) پدید می آمد .
فعالیت این هنرمندان در هیچ جای دیگری مانند فرانسه تا این حد حیاتی و اساسی نبود ، به همین علت پاریس توانست بار دیگر به عنوان یک مرکز پیشرفت بین المللی در هنر شناخته گردد .

هنر ضد دیکتاوری و شکنجه و هنر غیر رسمی ۱۹۳۲ م .
Art Against The Dictators Per Secution and Unofficial Art
زیر پوشش نازیسم ، آلمان با نیرویی پیشرو و بین الملل در یک درنگ غیر منتظره جریان هنری خاص را مطرح کرد . سوء ظن به وجود آمده یک جریان هنری گردید که باعث اعلام خطر و به صورت یک انتقاد بر علیه رژیم و با مقابله با شیوه های تبلیغاتی مطرح شد سال ۱۹۳۳ م . شروع یک سری آزار قانونی نسبت به هنرمندان مستقل بود که مانع ایجاد
نمایشگاه ها و حتی تولید آثار هنری توسط آنان می شد .

در سال ۱۹۳۵ م . مجموعه کارهای برنامه ریزی شده ای در نمایشگاه ها پدید آمد و در سال ۱۹۳۷ م . در نمایشگاه هنر فاسد با کنار هم چیدن آثار هنری نوین با محصولات بی ارزش از کارهای دیوانه وار و بدوی گرایی مردم به وجود آمد .

هنرمندان شاخص این جریان بومیستر ، دیکس ، هکل ، هوفر ، نولده ، پش اشتاین ، رولفس ، شلمر و اشمیت- روتلوف و دیگرانی از قبیل : آلبرز ، بکمان ، فاینینگر ، گروس هارتونگ ، کاندینسکی ، کله ، کوکوشکا و شویترز بودند .
در ایتالیا همچنان کمی آزادی وجود داشت . گروه گوتوسو و کورنت شجاعانه با عقاید فاشیست ها مخالفت می کردند و هنرمندان مصالحه گر توانستند به کار غیر کلیشه ای پس از سقوط رژیم باز گردند .

در اسپانیا سال ۱۹۳۷ م . با توجه به وضعیت سیاسی اش تابلوی گئورنیکا توسط پیکاسو اجرا گردید و با نمایش ویرانی شهر توسط بمب افکن های فرانکو آن را بیان کرد . در حدود سال ۱۹۶۰ م . هنرمندان آزادانه تر کار کردند .

هنر غیر رسمی در شوروی زیر نظر استالین شدیداً به اختصار عمل می شد و خیلی از هنرمندان را از کار کردن منع کردند و یا به تبعید فرستادند و با انتقادات خورشچف از بد رفتاری های استالین در سال ۱۹۵۶ م . به سختی هنر پیشرو پدیدار شد که از فعالیت ها و پیشرفت های هنر غربی پیروی می کرد .
اصلی ترین شکل هنری در انتهای دهه ۱۹۷۰ م . در دوران گورباچف ( ۹۱- ۱۹۸۹ ) با هنری مستانه و طعنه آمیز با دوباره سازی از واقع گرایی اجتماعی با آثار کومار و میلامید به عنوان برجسته ترین نمایندگان آن ظهور یافت .

هیجان گرایی انتزاعی ( ایالات متحده ) ۱۹۴۵ م .
Abstract Expressionism The United States .
هیجان گرایی انتزاعی همانند یک مکتب هنری توانست با قوانین خاص و نقاشی های خود در تقدم محتوا یا موضوع اصلی توصیف گردد و برای اولین بار در تاریخ هنر نوین ، آمریکا نقطه آغاز و شروع یک پیشرفت عمده گردد . این زمینه کار از سال ۱۹۳۶ م . پدید آمد و هنرمندان آمریکایی با تشکیل یک گروه انتزاعی معروف به” AAA ” کار خود را آغاز کردند .
در پایان جنگ دوم جهانی در سال ۱۹۴۵ هیجان گرایی انتزاعی از آمریکا پدیدار گردید و روش نوینی را در ایجاد نقاشی باعث شد از این پس نیویورک و پاریس جای خود را به عنوان مرکز هنر جهانی عوض کردند .

هیجان گرایی انتزاعی یک شیوه تعریف شده ای نبود ، بلکه به طور عملی هرگونه اتفاق و امکانی را در بیان هنری ایجاد می کرد و دیگر نمی توانست به عنوان یک واقع گرایی محض بیان شود .
همچنین یک راه دستیابی به شیوه ای جدید بود که بتواند نشانه های حس نیمه هوشیار را از شیوه های قبلی از قبیل عالم ماورای واقعیت را با تکیه بر تصورات رؤیایی ، اورفیسم با رنگ های شاد یا مکتب دادا که تأکیدش بر استفاده از تصادف بود را به دست آورد .
با این تأثیر پذیری هنرمندان به توانایی های دیگر خود پی بردند و بوم نقاشی یک میدان عرصه جدال بدون مانع گردید که با روش ها و وسایل نقاشی ، ضربات قلم مو ، ریزش ،‌ انداختن ، پرتاب کردن و چکاندن به کار می رفت .

هنرمندان به احساس های خود آزادی بی قید و شرطی را هنگام نقاشی کردن می دادند که نتیجه آن به کارگیری فرصت ها ، بدیهه گویی و یک زمینه بیان ذهنی با شکل ، رنگ و به طور افراطی نقاشی در سطح را در آمریکا پدید آورد .

مسیر بزرگ هیجان گرایی انتزاعی با سه راه دیگر فرعی همزمان می شد، جریان اول، انتزاع گرایی تغزلی ( غنایی ) که به وسیله پولاک بیان می شد و آن با یک روش اجرایی بی سابقه نیروی غیر معمول در نقاشی تولید می شد که با یک ریزش مستقیم از قوطی رنگ و یا با پاشیدن رنگ به روش نقاشی چکه ای بدان دست یافته بود .
جریان دوم ، که به طور سنتی با به کارگیری عملی رنگ و با ادراک غریزی و احساسی عمیق به نمایندگی گورکی ، کلاین ، دکونینگ و مادرول صورت می گرفت .
سومین جریان ، نقاشی میدان رنگ که به وسیله نیومن و روتکو بیان شده بود .
هیجان گرایی انتزاعی ( اروپا ) ۱۹۴۵ م .
Abstract Expressionism Europe
در سال ۱۹۴۵ م . یک بار دیگر پاریس کانون تحول هنری دیگری گردید . هر چند که سرچشمه این هنر در آمریکا پایه گذاری شده بود ولی توانست با حرارت زیادی توسط هنرمندان اروپایی نیز پذیرفته گردد .
پیشتازان این هیجان گرایی انتزاعی یک گروه بزرگ هنری بود که در انجمن هنری پاریس شرکت داشتند و مشترکاً در سال ۱۹۴۵ م . شروع به کار کرده و آثار خود را به نمایش گذاشتند ، در صورتی که باید یاد آور شد هنر انتزاعی پایه هایش را در اروپا

گذاشته بود . گستره این جریان جدید از هیجان گرایی انتزاعی بسیار وسیع و با دستورالعمل های متعدد بیان شد .
برخی از این جریانات و گونه های مختلف ، هیجان گرایی غنایی ، انتزاع گرایی رنگی ، نقاشی ناب ، نقاشی عینی ، هنر غیر رسمی ، تاشیسم ، نقاشی کنشی ، نقاشی چکه ای ، نقاشی میدانرنگ و نقاشی جسمی را شامل می شد .

هدف اصلی هنر هیجان گرایی انتزاعی تنها ایجاد اعتماد به احساسات و تحریک کننده های درونی ناگهانی بود . با این وجود اصل شیوه های قبل در ابتدای شیوه هنری کنونی وجود داشت و رفته رفته سبک هیجان گرایی انتزاعی به یک استقلال و آزادی فردی دست یافت .
همچنین با استفاده از فنون و مواد خاصی مرزهای هنری نیز به وضع سابق خود برگردانده شد و هنرمندان از همه چیز استفاده می کردند و هر چیزی می توانست به ایده ها و تصورات آنها کمک کند تا به مخاطب مفاهیم را انتقال دهند .

از هنرمندان متعدد تشکل هنری پاریس می توان از ، راجر بیس ، ژان فورته ، آلفرد مانسه، جرج ماتیو ، سرژپولیاکوف ،‌ پیرسولاژ ، نیکلاس داستایل و ماریا النا ویراداسلیوا نام برد . در ایتالیا هم می توان از آلبرتوبوری ، لوچیوفونتانا ، امیلیود دووا و در اسپانیا آنتونیوسورا و آنتونی تاپیس را نام برد . در آلمان نیز هنرمندان اصلی ، هارتونگ ، ولز ، بومیستر و اعضاء گروه ذن ( پایه گذاری شده در سال ۱۹۴۹ م . ) ، گوتس ، شوماخر و شمار زیادی از گروه ۴ (پایه گذاری در سال ۱۹۵۲ م . ) را می توان نام برد .
هنر خام ۱۹۴۵ م .
Art Btut
همواره تعدادی آثار هنری به وسیله افراد تعلیم نیافته ، اشخاصی که هرگز به مدرسه هنری راه نیافته اند ، تولید شده است . کودکان نیز در سنینی خاص شروع به نقاشی می کنند ، هنرمندان نائیو یا نقاشان یکشنبه ( مشهورترین آنها روسو ) صحنه هایی ساده گرایانه از زندگی روستایی یا تصاویر چهره های خانوادگی آنان را به تصویر می کشیدند . همچنان واسطه های اعتقاد به ارواح و فالگیران و رمالان را با ترکیب های عجیب و غریب و با تصورات شان یا افراد بسیار تندرو که از نظر روانی بیمار و اغلب مبتلا به بیماری دو شخصیتی ( اسکیزوفرنی ) هستند را به تصویر در آورده اند .

افرادی هستند که با این شیوه ها به گونه ای سخت قرینه ای ( مانند ترکیبات عظیمی از لساژ ) یا با کارهای اندامی تزئینی ولفی کار کرده اند .
با انتشار ‹‹ هنر بیگانه ›› در سال ۱۹۲۲ م . حس همدردی به وسیله مجموعه دار هنری دکتر روانشناس هاینریش پرنیزهورن در هایلدلبرگ و پیش از آن نیز توسط نقاش فرانسوی دوبوفه به وجود آمد و آنان شروع به جمع آوری و ترجمه این آثار به عنوان هنر خشن در سال ۱۹۴۵ م . کردند و آن را به عنوان انکار هنر درست قرار دادند . هنر خشن تقریبا همانند هنر خام یا هنر ناتمام ترجمه گردید .

دو بوفه این هنر خشن را این چنین به واسطه هنر بی فرهنگی و تحت تأثیر هنر بدوی قرار داده و آن را نام گذاری کرد . این هنر تحت تأثیر آزادی و موادی که می توان با آن این چنین آثاری را خلق نمود بدون مقدمه و پیش بینی خلق شد . دوبوفه کارهایش را بر روی بوم یا چسب ، شن ، رزین و مواد دیگر انجام می داد و با روش نقاشی کردن به یک بیان ناهنجار خشن و ظاهرا بی قاعده و با تصوراتی آشفته منتهی می گردید .
به نظر می رسد این فن آوری نقاشی بی سابقه که به ناظر بسیار نزدیک شده است و دوبوفه نه به عنوان یک اثر ناهنجار ، بلکه به عنوان این پرسش که هنجار چیست ؟ هنر دیوانگی ای بیش نیست و مردم به دو گونه معترض هستند .

بیان هیجان گرایی در تصاویر دوبوفه تأثیر به سزایی بر روی هنرهای دیگر از قبیل گروه کبرا و تاشیسم گذارد .
دوبوفه آثارش را به طور کلی از هنر جدا کرد و به آن ارزش روشنگری داد و همانند یک کودک یا یک مبتدی کار کرد بدون آنکه در نظر داشته باشد که فرهنگ یا هنر چه
می گوید .

هنر وی ‹‹ بیگانه ›› از هنر بود و بدین جهت آن را ‹‹ خام ›› یا ‹‹ ناشی ›› نام گذاشت در سال ۱۹۴۵ م . او هوادارنش را مجبور کرد که به تنهایی درباره هنرش نظر دهنده ، لکه های بی قاعده ، اشتباهات خام دستی ، شکل ها که آشکارا نادرست هستند و با حقیقت مخالف است و رنگ هایی که با یکدیگر جور در نمی آیند ، همه چیز برای او غیر قابل تحمل و حتی برانگیزنده بود و در بعضی مواقع نتیجه نامطلوبی نیز داشت . با این حال پذیرفت که به عنوان یک بدوی می توان دست نقاش را در تصویر باز شناخت . برای اینکه شی مجاز نیست که اشیا دیگر را تحت نفوذ خود در آورد و یک شکل بیش از حد دقیق را در تصویر بیان کند .
تاشیسم ۱۹۴۵ م .

Tachisme
تاشیسم یکی از شیوه های ساده هیجان گرایی انتزاعی است . نام فرانسوی آن از یک توصیف فن آوری نقاشی “La Tache” به معنی لکه ای دارای رنگ محو مشتق شده و به کار می رود . سطوح و خطوط روی بوم بدون استفاده از ترکیب از پیش تعیین شده و یا طرح مقدماتی نقاشی می شود .

این جریان نقاشی ناگهانی ،‌ توانایی هایی را به وجود آورد که هنرمندان بتوانند حساسیت درونی خود را مستقیما با احساس بیان کنند . بوم نقاش در این حالت تقریبا یک عرصه برای بیان احساسات ناخودآگاه ، جرأت ها و ایده ها و اصالت عمل این جریان یک معیار معتبر برای قضاوت حسی گردید . هنرمندان در این باره تصمیم گرفتند هر چیز معتبر باقیمانده از ویژگی های زیبایی شناسی قدما را به کار گیرند . به طور حتم ، فقدان محتوای آشکار در این نقاشی ها مانعی به وجود آورد تا ناظرین عادات ادراکی را به مبارزه بطلبند و خود را رها سازند تا بتوانند به گونه ای خیالی به دنیای هنرمند داخل شوند .

اولین هنرمندان این روش ولز است که نقاشی های بی سابقه ای را در نمایشگاه وین سال ۱۹۴۵ م . در سن سی و دو سالگی عرضه کرد .
ماتیو هنرمندی تاشیسم است که آن را به قرار زیر توصیف کرده است ، ‹‹ چهل شاهکار ، همه ویرانگر ، بر هم زننده و امیدوار به آینده . یک اتفاق ، از هنگامی که مطمئناً از مهمترین کارهای ون گوگ ارائه شده است . ولز همه چیز را ویران کرد و پس از وی همه چیز دوباره آغاز شد . در ابتدا ولز شیوه ای را در یک راه ناگزیر و شکست ناپذیر و درخشان استفاده کرد و به اوج رسید ›› .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.