مقاله مطالعه تئوریکی تجربی مهم ترین عوامل موفقیت در بهبود مدیریت کیفیت جامعبا نگاهی به سازمان های خدماتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تئوریکی تجربی مهم ترین عوامل موفقیت در بهبود مدیریت کیفیت جامعبا نگاهی به سازمان های خدماتی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تئوریکی تجربی مهم ترین عوامل موفقیت در بهبود مدیریت کیفیت جامعبا نگاهی به سازمان های خدماتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تئوریکی تجربی مهم ترین عوامل موفقیت در بهبود مدیریت کیفیت جامعبا نگاهی به سازمان های خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تئوریکی تجربی مهم ترین عوامل موفقیت در بهبود مدیریت کیفیت جامعبا نگاهی به سازمان های خدماتی :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
مدیریت کیفیت جامع، مجموعه ای از فرایندها و سیستم های مدیریتی است که هدفش کسب رضایت مشتری از طریقتوانمندسازی کارکنان، دستیابی به درآمد بالاتر و هزینه پایین تر می باشد) جوران و گادفری، ۱۹۹۹ (. هدف این تحقیق بیانمه مترین عوامل موفقیت در بهبود مدیریت کیفیت جامع، با مطالعه تحقیقات پیشین در این باره است، در این مقاله به سازمان هایخدماتی توجه شده است زیرا کمتر تحقیقاتی به این بخش توجه کرده اند.در مقاله حاضر ابتدا به بررسی ادبیات موضوع پرداخته و با اتکا به نتایج حاصله از این تحقیقات به شباهت هایی از جملهرهبری و مدیریت، تمرکز بر مشتریان، مدیریت منابع انسانی)کارکنان(، مدیریت ارتباط با تأمین کنندگان و فناوری اطلاعات اشارهشده است و پس از بررسی ها به توضیح و تفسیر هر یک از شباهت ها پرداخته و در پایان با استفاده از این نتایج به پیشنهاداتکاربردی از جمله پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.