مقاله ارزیابی طرح بهسازی و نوسازی قطاع ۲ بافت پیرامون حرم مطهر با تاکید بر حوزه کالبدی_عملکردی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی طرح بهسازی و نوسازی قطاع ۲ بافت پیرامون حرم مطهر با تاکید بر حوزه کالبدی_عملکردی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی طرح بهسازی و نوسازی قطاع ۲ بافت پیرامون حرم مطهر با تاکید بر حوزه کالبدی_عملکردی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی طرح بهسازی و نوسازی قطاع ۲ بافت پیرامون حرم مطهر با تاکید بر حوزه کالبدی_عملکردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی طرح بهسازی و نوسازی قطاع ۲ بافت پیرامون حرم مطهر با تاکید بر حوزه کالبدی_عملکردی :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
باوجود جایگاه ملی و فراملی مجموعه حرم مطهر امام رضاع بافت پیرامون آن درطول گذرزمان دچاررکود و فرسودگی فروان شده است که دراین راستا جهت رفع فر سودگی این محدوده طراحی با عنوان طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر که مصوب سال ۱۳۷۹ می باشد ملاک عمل ۴ قطاع آن قرار گرفته است نمونه مورد تحقیق دراین پژوهش قطاع ۲منطقه ثامن می باشد که مداخله درآن به واسطه برخورداری از عناصر شاخص گردشگری و هویتی از سایر قطاع های این محدوده کاملا مستثنی می باشد اما اجرای طرح مصوب دراین قطاع دچار تاخیر زمانی زیادی شده است و این درحالی است که طولانی شدن روند اجرای طرح دراین محدوده به کلیه ساختارهای اجتماعی اقتصادی و کالبدی عملکردی ضربه زیادی وارد نموده است دراین راستا پژوهش حاضر درقالب استخراج استانداردهای جهانی درخصوص مداخله دربافت های فرسوده و نیز استخراج اهداف کالبدی عملکردی طرح تفصیلی مصوب و اقدامات درنظر گرفته آن برای قطاع ۲ درصدد است که درچارچوب روش توصیفی تحلیلی اولا مشخص گرداند اقدامات و اهداف درنظر گرفته شده و ثانیا مشخص گرداند که آیا اهداف طرح بالا دست که معیار ارزیابی قطاع ۲ می باشد خودبراساس استانداردهایجهانی تدوین شده اند یا خیر.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.