مقاله سازگاری طرح هندسی در جاده ه ای دو خطه برون شهری (مطالعه موردی درجاده های دو خطه استان مازندران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سازگاری طرح هندسی در جاده ه ای دو خطه برون شهری (مطالعه موردی درجاده های دو خطه استان مازندران) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سازگاری طرح هندسی در جاده ه ای دو خطه برون شهری (مطالعه موردی درجاده های دو خطه استان مازندران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سازگاری طرح هندسی در جاده ه ای دو خطه برون شهری (مطالعه موردی درجاده های دو خطه استان مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سازگاری طرح هندسی در جاده ه ای دو خطه برون شهری (مطالعه موردی درجاده های دو خطه استان مازندران) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
سازگاری طرح هندسی به انطباق طرح هندسی و اجزاء راه با انتظارات راننده گفته می شود. میزان سازگاری از آنجا مهم است که رابطه ای مستقیم بین سازگاری و ایمنی ترافیک وجود دارد. طبق آمارهای بدست آمده در کشورهای مختلف، بیش از یک سوم تصادفات جاده ای در اثر سرعت نامناسب وسایل نقلیه روی می دهد که یکی از دلایل بروز چنین مشکلی وجود ناسازگاری بین شرایط مسیر و انتظارات راننده است. در این تحقیق از روش پروفیل سرعت برای بررسی سازگاری طرح هندسی استفاده شده است. برای این منظور با استفاده از وسیله سرعت سنج (Laser500) ، به اندازه گیری سرعت در طول تقریبا ۴۰ کیلومتر از جاده دوخطه برون شهری استان مازندران (محور فیروزکوه بین گدوک تا پل سفید) پرداخته شد. به کمک داده ها، چهار مدل مختلف سرعت عملکردی در نقاط مختلف مسیر پیش بینی و پروفیل سرعت عملکردی برای آن رسم گردید. در ادامه ۱۷۴ نقطه از محور مورد نظر که شامل انواع قوس های افقی و قائم می باشد مد نظر قرار گرفته است. که دراین میان ۴۰ نقطه ( ۲۲,۵ درصد) دارای شرایط سازگاری مناسب، ۷۶ نقطه ( ۴۳,۶ درصد) از این نقاط دارای سازگاری متوسط و ۵۸ نقطه ( ۳۳,۹ درصد) نقاط سازگاری نامناسبی باطرح هندسی جاده دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.