مقاله بررسی مولفه های بازاریابی درسرمایه گذاری بخش کشاورزی ازدیدگاه کارشناسان جهادکشاورزی استان زنجان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مولفه های بازاریابی درسرمایه گذاری بخش کشاورزی ازدیدگاه کارشناسان جهادکشاورزی استان زنجان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مولفه های بازاریابی درسرمایه گذاری بخش کشاورزی ازدیدگاه کارشناسان جهادکشاورزی استان زنجان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مولفه های بازاریابی درسرمایه گذاری بخش کشاورزی ازدیدگاه کارشناسان جهادکشاورزی استان زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مولفه های بازاریابی درسرمایه گذاری بخش کشاورزی ازدیدگاه کارشناسان جهادکشاورزی استان زنجان :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

هدف اصلی این پژوهش بررسی موانع سرمایه گذاری دربخش کشاورزی استان زنجان بامراجعه به کارشناسان جهادکشاورزی بودهاست بدین منظور متغیرهای اصلی برای موانع سرمایه گذاری دربخش کشاورزی به ترتیب تبلیغات کانالهای توزیع فقدان صنایع تبدیلی وبسته بندی درنظر گرفته شددرراستای پاسخ گویی به فرضیه های پژوهش اطلاعات بهصورت کتابخانه ای و میدانی جمع اوری شددرجمع اوری اطلاعات میدانی ازابزار پرسشنامه استفاده گردید پرسشنامه تحقیق پس ازمطالعه دقیق ادبیات پژوهش تدوین شدحجم نمونه بااستفاده ازفرمول کوکران ۳۷نفرازکارشناسان جهادکشاورزی زنجان درنظر گرفته شدوازروش نمونه گیری تصادفی دردسترس استفاده شدبرای بررسی نرمال بودن جامعه ازازمون کولموگروف اسمیرنف استفاده شد و نتاایج پژوهش با استفاده ازازمون Tتک نمونه ای نشان داد که ازموانع سرمایه گذاری دربخش کشاورزی متغیرهای عدم ارایه تبلیغات مناسب عدم وجود کانالهای توزیع مناسب فقدان صنایع تبدیلی و بسته بندی محصول را شامل میشوند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.