مقاله رابطه یادگیری سازمانی با کارایی کارکنان در شعب بانک شهر منطقه ۵ البرز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه یادگیری سازمانی با کارایی کارکنان در شعب بانک شهر منطقه ۵ البرز دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه یادگیری سازمانی با کارایی کارکنان در شعب بانک شهر منطقه ۵ البرز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه یادگیری سازمانی با کارایی کارکنان در شعب بانک شهر منطقه ۵ البرز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه یادگیری سازمانی با کارایی کارکنان در شعب بانک شهر منطقه ۵ البرز :

تعداد صفحات:۹

چکیده:

هدف از این تحقیق بررسی رابطه یادگیری سازمانی با کارایی کارکنان در شعب بانک شهر منطقه ۵ البرز است. در این تحقیق فرض شده است که بین یادگیری سازمانی و کارایی کارکنان رابطه مستقیم وجوددارد. به منظور انجام تحقیق، ابتدا مبانی نظری تحقیق تشریح شد و سپس روابط بین متغیرها مورد بررسی قرار گرفت. تحقیق حاضر از نوع توصیفی -همبستگی و به لحاظ هدف از نوع کاربردی است. جامعه آماریتحقیق، از کارمندان شعب بانک شهر در منطقه ۵ البرز است، که تعداد پرسنلشان بالای ۵۰ نفر می باشد، به این ترتیب تعداد ۵شعب از میان آنها با روش نمونه گیری غیراحتمالی هدفدار و از نوع قضاوتی، بهعنوان نمونه آماری انتخاب شدند. در این راستا تعداد ۲۸۲ پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفت. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه می باشد که روایی پرسشنامه توسط ۱۰ نفراز اساتید رشته مدیریت مورد تأیید قرارگرفته و ضریب آلفای کرونباخ آن۰/۸۳است، که نشان دهنده پایایی بالای پرسشنامه می باشد در انتها با استفاده از آزمون های همبستگی پیرسون فرضیه پژوهش مورد آزمون قرار گرفت و پس از تجزیه و تحلیل فرضیه ، رابطه مستقیم بین یادگیری سازمانی و کارایی کارکنان مورد پذیرش قرار گرفت .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.