مقاله پیشنهاد قوانین طراحی معماری در راستای بهبود و ارتقای فضای لابی بیمارستان محلاتی تبریز (تحلیل کیفیت فضاها با کمک مدل سنجش کیفیت serqual و swot)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پیشنهاد قوانین طراحی معماری در راستای بهبود و ارتقای فضای لابی بیمارستان محلاتی تبریز (تحلیل کیفیت فضاها با کمک مدل سنجش کیفیت serqual و swot) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیشنهاد قوانین طراحی معماری در راستای بهبود و ارتقای فضای لابی بیمارستان محلاتی تبریز (تحلیل کیفیت فضاها با کمک مدل سنجش کیفیت serqual و swot)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیشنهاد قوانین طراحی معماری در راستای بهبود و ارتقای فضای لابی بیمارستان محلاتی تبریز (تحلیل کیفیت فضاها با کمک مدل سنجش کیفیت serqual و swot)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیشنهاد قوانین طراحی معماری در راستای بهبود و ارتقای فضای لابی بیمارستان محلاتی تبریز (تحلیل کیفیت فضاها با کمک مدل سنجش کیفیت serqual و swot) :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

توجه به کیفیت خدمات و فضاها از جمله عوامل بسیار مهم در موفقیت ساختمان های عمومی به ویژه مراکز درمانی است. نتایج توجه به کیفیات؛ رضایت مراجع ین و سودآوری مرکز وزیبایی بصری را به ارمغان می آورد، که از ضرورت واهمیت پژوهش به شمارمی رود. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی تحلیلی بوده و به صورت مقطعی می باشد. جامعه ی آماری کل افراد مراجعه کننده به بیمارستان و نمونه آماری انتخاب رندوم در سه زمان از روز از مراجعه کنندگان حاضر دربیمارستان می باشد. جمع آوری اطلاعات از طریق مصاحبه و پرسشنامه و بررسی و تجزیه و تحلیل داده ها می باشد. سنجش و ارزیابی کیفیت معماری فضای لابیبیمارستان شهید محلاتی تبریز توسط مدل سنجش کیفیت swot و تعیین راهبردهای استراتژیک برای طراحی فضای لابی از اهداف پژوهش می باشند. کیفیتخدمات بهداشتی، درمانی زودگذر و زوال پذیر است ودر نتیجه ارزیابی های مجدد کیفیت خدمات نه تنها برای درک کیفیت زندگی افراد بلکه برای بهبود ارائه خدمات مجدد نیز ضروری است. نتایج نشان می دهد که شکاف منفی در مقایسه با شکاف مثبت عدد پایینی می باشد که این نشان از کیفیت فضایی، فضای لابی بیمارستان دارد. چون انتظارات و ادراک مراجعین نزدیک به هم اند و شکاف آنچنانی ندارند؛ می توان به روال گذشته پیش رفت و با ارزیابی های ماهانه و سالانه و نظرخواهی های ماهانه و سالانه از مراجعین و کادر در بهبود کیفیت فضای لابی ها کوشید تا شکاف بین ادراک و انتظارات به ۰% برسد و در نهایت ایده آل باشد. راهبردهاییبرای از بین بردن حداقل شکاف ها و رضایت مندی کامل: راهبردهای استراتژیک توسعه ای (so) : توسعه ی بیمارستان برای جوابگویی به نیاز های حداکثر مراجعین، طراحی فضاهای ویژه برای استراحت و طراحیفضاهای خدماتی چون رستوران،;.. راهبردهای استراتژیک ترمیمی (wo) : طراحی و ایجاد فضاهای سبز و جریان آب در فضاهای لابی. راهبردهای استراتژیک ساماندهی (st) : ارتقا توجه مراجعین به خدمات دینی قرآنی و فضاهای فرهنگی موجود در لابی برای حفظ آن. ایجاد تهویه ی مکانیکی برای تدابیر تهویه. راهبردهای استراتژیک تغییری (wt) : تجدید نظر دوباره در رنگ ها و طراحی دیوارها برای القا زیبایی و آرامش به فضا، تدابیر فیلتری در مقابل درها برای جلوگیری از کوران شدید هوایی در فصل سرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.