مقاله رتبه بندی فاز ی کاربرد فاکتورهای مؤثر هوش هیجانی در مدیریت ارتباط با گردشگر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتبه بندی فاز ی کاربرد فاکتورهای مؤثر هوش هیجانی در مدیریت ارتباط با گردشگر دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبه بندی فاز ی کاربرد فاکتورهای مؤثر هوش هیجانی در مدیریت ارتباط با گردشگر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه بندی فاز ی کاربرد فاکتورهای مؤثر هوش هیجانی در مدیریت ارتباط با گردشگر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبه بندی فاز ی کاربرد فاکتورهای مؤثر هوش هیجانی در مدیریت ارتباط با گردشگر :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

با توجه به روند چالش های اقتصادی سال های اخیر بخش های متنوعی از اقتصاد دچار تحولات اساسی گردیده است ، به همین خاطر نمی توان محیط استراتژیک گردشگری را از چالش ها مستنثنی دانست.گردشگری همواره با ابعاد رفتاری ، احساسی انسان ها پیوندی دیرینه داشته و جز یکی از اساسی ترین فعالیت های انسانی به شمار می آید . بخش اعظمی از ادبیات گردشگری به نتایج اقتصادی و نقش مثبت گردشگری در ایجاد اشتغال و بهره مندی از فرصت های جدید متمرکز می شود اما متأسفانه بخش پر اهمیت و حیاتی این مطالعات یعنی گردشگری به عنوان مشتریان استفاده از خدمات گردشگری همواره مغفول مانده است. ابعاد اساسی هوش هیجانی همچون عوامل مؤثر بر آگاهی و خود گردانی ، مهارت های اجتماعی دارای رابطه ای مستقیم با ارتباطات انسانی می باشد، لذا درونی شدن و افزایش سطح هوش هیجانی در تیم ارتباط با مشتری را می توان سیاستی مؤثر در برقراری ارتباط بلند مدت با گردشگر دانست.مدیریت ارتباطا با مشتری به عنوان راهبری تجاری برای ارتقاء نرخ جذب گردشگر همواره نیازمند تقویت فاکتور های اساسی هوش هیجانی می باشد. در این تحقیق با استفاده از فرایند سلسله مراتب فازی به رتیه بندی و شناسایی اهمیت این فاکتور ها برای بکارگیری موثرتر در محیط مدیریت ارتباط با مشتری (گردشگر) پرداخته ایم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.