مقاله فرایند کمی و کیفی بازنگری برنامه های درسی دانشگاه شهید چمران طی برنامه توسعه چهارم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله فرایند کمی و کیفی بازنگری برنامه های درسی دانشگاه شهید چمران طی برنامه توسعه چهارم دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فرایند کمی و کیفی بازنگری برنامه های درسی دانشگاه شهید چمران طی برنامه توسعه چهارم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فرایند کمی و کیفی بازنگری برنامه های درسی دانشگاه شهید چمران طی برنامه توسعه چهارم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فرایند کمی و کیفی بازنگری برنامه های درسی دانشگاه شهید چمران طی برنامه توسعه چهارم :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

با هدف بررسی فرایند بازنگری برنامه درسی طی برنامه چهارم توسعه ، در دانشگاه شهید چمران تحقیقی توصیقی – تحلیلی با بهره گیری از روشهای کمی (پرسشنامه ) ، روشهای کیفی (مصاحبه) و بررسی اسناد و مدارک (شاخص ها ) انجام شد.کلیه اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران ، در دو گروه مجری بازنگری در برنامه درسی و گروه غیر مجری دسته بندی شدند . با گردآوری ۱۶۲ پرسشنامه و تحلیل اسناد و مدارک ، یک گروه به عنوان مجری تغییر و گروه دیگر به عنوان گروه های مقاوم در برابر تغییرات برنامه درسی شناسایی شدند.فرایند تغییرات در چهار سطح (حذف و اضافه دروس ، تغییر دروس به الزامی و اختیاری ، تدوین محتوا و سرفصل ، ایجاد رشته جدید) دسته بندی شد.طبق نتایج ، عمده تغییرات به وجود آمده در سطح سوم یعنی تغییر در محتوای دروس و تدوین سرفصل یا تغییر سرفصل ها و کمترین تغییر در سطح چهارم یعنی ، ایجاد رشته جدید بود.بین میزان گرایش به تغییر اعضا هیات علمی در گروه های مجری بازنگری برنامه درسی با استقبال آنها از پذیرش برنامه درسی جدید رابطه مثبت و معنادار وجود دارد.تفاوت بین گروههای مجری و غیر مجری در پذیرش برنامه درسی جدید و گرایش به تغییر معنادار نبور ، اما در نگرانی از قابلیت اجرای برنامه درسی جدید معنادار بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.