مقاله بازاریابی مستقیم با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه و فاصله وزن دار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بازاریابی مستقیم با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه و فاصله وزن دار دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازاریابی مستقیم با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه و فاصله وزن دار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی مستقیم با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه و فاصله وزن دار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازاریابی مستقیم با استفاده از الگوریتم نزدیکترین همسایه و فاصله وزن دار :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

امروزه در بسیاری ازشرکت ها پایگاه عظیمی از اطلاعات مشتریان براساس محصولات مختلف کانالهای فروش و مناطق مختلف جغرافیایی وجود دارد که میتوان از آن ها برای رسیدن به دانش مناسب و تعامل با مشتری استفاده نمود دراین جهت بهترین روش استفاده از بازاریابی مستقیم است دراین روش معمولا مشتریانی که انتخاب می شوند به وسیله تماس مستقیم پستی از محصولات جدید یا خدمات مطلع می شوند که درعمل این نوع بازاریابی باعث افزایش سرمایه و صرفه جویی در هزینه مالی و زمانی برای موسسات می شود دراین مقاله سعی شده مساله توسط یکی از بهترین تکنیکهای طبقه بندی یعنی K- نزدیک ترین همسایه K-NN حل شود K-NN بسیار ساده است و توسط یک قانون ساده تفسیر می شود که الگوهای نزدیک به هم درفضای ویژگی ها بسیار احتمال دارد که دریک کلاس قرا رداشته باشند مادراینجا سعی در وزن دهی نمونه های آموزشی کرده ایم در این روش نمونه ها براساس اینکهکدام یک در طبقه بندی موثر تر است وزن بیشتری می گیرند. اما باید به این نکته توجه داشتکه دربازاریابی مستقیم تابع هدف با تابع مورد استفاده در سیستمهای طبقه بندی فرق می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.