مقاله بررسی ارتباط بین کاربست مولفه تفکر سیستمی فراهموستاتیک و دستیابی به اهداف بازاریابی اثربخش (تامین رضایتمندی مشتری)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارتباط بین کاربست مولفه تفکر سیستمی فراهموستاتیک و دستیابی به اهداف بازاریابی اثربخش (تامین رضایتمندی مشتری) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط بین کاربست مولفه تفکر سیستمی فراهموستاتیک و دستیابی به اهداف بازاریابی اثربخش (تامین رضایتمندی مشتری)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط بین کاربست مولفه تفکر سیستمی فراهموستاتیک و دستیابی به اهداف بازاریابی اثربخش (تامین رضایتمندی مشتری)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط بین کاربست مولفه تفکر سیستمی فراهموستاتیک و دستیابی به اهداف بازاریابی اثربخش (تامین رضایتمندی مشتری) :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

بازاربابی اثر بخش رویکردی است که بر آن بجای تکیه بر فروش محصولات ساخته شده بر تولید محصولات منطبق بر نیاز مصرف کننده تمرکز می شود. بنابراین مشتری در مرکز توجه قرار دارد و چرخ بازاریابی از نیاز مشتری شروع می شود. در این پژوهش میزان همبستگی و ارتباط بین کاربست مولفه تفکر سیستمی فراهموستاتیک و دستیابی به اهداف بازاریابی اثربخش (مشتری مدار ) در یکی از شرتهای پتروشیمی مطقهه ویژه اقتصادی و انرزی پارس جنوبی بعنوان یکی از صنایع پایین دستی نفت که درد امر صادرات محصئلات دارای ارزش افزوده نقش بلامنازعی را دارد مورد آزمون قرار گرفت. نمونه آماری مشتممل بر ۸۸ نفر از کارمندان شاغل در این شرکت می باشد که بر اساس فرمول کوکران و به روش تصادفی انتخاب شدند . روش تحقیق از نظر نحوه پایش ارتباط بین متغیرها از نوع همبستگی است و به منظور جکهع آوری و آنلیز داده ها از دو پرسشنامه تفکر سیستمی بر اساس مدل سنگه و بازاریابی مشتری مدار استفاده شد که ضریب آلفای کرونباخ این دو پرسشنامه به ترتیب ۰/۸۳ و ۰/۸۷ بدست آمد. نتایج حاصل از ازمونهای آماری بر روی نمونه مورد بررسی همبستگی بالای بین کاربست تفکر سیستمی و دست یابی به اهداف بازاریابی اثربخش را نشان داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.