مقاله چگونه توانستیم با ارایه راهکارهای مناسب حضور فرهنگیان منطقه پنج را به شرکت در دوره های مجازی OJT و آموزش الکترونیکی ارتقاء بخشیم، تا این منطقه عنوان رتبه برتر شهر تهران را د رپورتال مجازی کسب نماید؟


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله چگونه توانستیم با ارایه راهکارهای مناسب حضور فرهنگیان منطقه پنج را به شرکت در دوره های مجازی OJT و آموزش الکترونیکی ارتقاء بخشیم، تا این منطقه عنوان رتبه برتر شهر تهران را د رپورتال مجازی کسب نماید؟ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله چگونه توانستیم با ارایه راهکارهای مناسب حضور فرهنگیان منطقه پنج را به شرکت در دوره های مجازی OJT و آموزش الکترونیکی ارتقاء بخشیم، تا این منطقه عنوان رتبه برتر شهر تهران را د رپورتال مجازی کسب نماید؟  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چگونه توانستیم با ارایه راهکارهای مناسب حضور فرهنگیان منطقه پنج را به شرکت در دوره های مجازی OJT و آموزش الکترونیکی ارتقاء بخشیم، تا این منطقه عنوان رتبه برتر شهر تهران را د رپورتال مجازی کسب نماید؟،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله چگونه توانستیم با ارایه راهکارهای مناسب حضور فرهنگیان منطقه پنج را به شرکت در دوره های مجازی OJT و آموزش الکترونیکی ارتقاء بخشیم، تا این منطقه عنوان رتبه برتر شهر تهران را د رپورتال مجازی کسب نماید؟ :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

یک رابطه مستقیم بین سطح علمی معلم و میزان پیشرفت تحصیلی دانش اموزان وجود دارد. برای ارتقای سطح علمی معلمان است. این پژوهش با هدف فزایش تمایل و انگیزه OJT یک مدل آموزشی جدید به نام اموزش مجازی فرهنگیان شهر تهران در سایت فرهنگیان جهت شرکت در دوره های مجازی با تلاش گروه تحقیق فوق از شهریور ماه ۸۹ تا تیر ۹۰ در مدت یازده ماه انجام شد. مراحل کلی این پژوهش شامل تشخیص، تغییر و اجرا و ارزیابی است. برای جمع آوری اطلاعات در شواهد ۱ با سه ابزار مشاهده، پرسش نامه، مطالعه و تحقیق استفاده کردیمو سپس شروع به تجزیه و تحلیل شواهد ۱ یا تفسیر داده ها از روش الگو تفسیر داده های استرینگر یا شش پرسش، هم چنین از روش استخوان ماهی یا Fish Bone Diagram استفاده کردیم و ثابت کردیم که فرهنگیان برای ثبت نام، شرکت د ردوره های مجازی بی انگیزه هستند. به دنبال بهترین راه حل ها رفته و مهمترین انها به اجرا درآمد. برای جمع آوری اطلاعات شواهد ۲ با ابزارهای مشاهده و پرسش نامه استفاده کرده و نتایج حاصل از تفسیر داده های شواهد ۱ و ۲ را با هم مقایسه کردیم و نمودارها، فرهنگیان مبنی بر شکرت در دوره های مجازی رتبه اول را کسب کردند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.