مقاله تاثیر فاصله کانون توجه بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت سرویس کوتاه بدمینتون


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر فاصله کانون توجه بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت سرویس کوتاه بدمینتون دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر فاصله کانون توجه بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت سرویس کوتاه بدمینتون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر فاصله کانون توجه بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت سرویس کوتاه بدمینتون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر فاصله کانون توجه بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت سرویس کوتاه بدمینتون :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

هدف: هدف کلی از پژوهش حاضر، بررسی تاثیر فاصله کانون توجه ارائه شده بوسیله دستورالعمل بر اکتساب، یادداری و انتقال مهارت سرویس کوتاه بدمینتون در پسران نوجوان می باشد. روش شناسی: پژوهش حاضر از نوع نیمه تجربی و بصورت میدانی انجام شده است. جامعه آماری آن شامل ۶۲ نفر، پسر نوجوان (۱۰ تا ۱۴ ساله) راست دست، سالم، مبتدی در مهارت سرویس کوتاه بدمینتون و شرکت کننده در کانون های تابستانی بدمینتون شهر تبریز می باشند. ۴۵ نفر داوطلب شرکت در پژوهش حاضر با سابقه تمرینی کم در حد آشنایی با مهارت سرویس بدمینتون به عنوان نمونه آماری تحقیق به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند. پس از آموزش مهارت سرویس کوتاه از فاصله ۱/۹۸ متری) (لاکی و همکاران،۲۰۰۷، (۴) اندازه قد و وزن و طول دست، شرکت کنندگان در سه گروه ۱۵ نفری در سطوح مخنلف کانون توجه (بیرونی دور، بیرونی نزدیک و درونی) بصورت هدفدار همسان سازی و جایگزین شدند.سپس در هر یک از جلسات تمرینی اعضای هر گروه طبق دستورالعمل آموزشی ارائه شده بصورت جداگانه شش دسته ی ۱۰ کوششی (۶۰ کوشش) انجام دادند. بعد از سه روز بی تمرینی شرکت کنندگان همانند پیش آزمون در آزمون یادداری و یک روز پس از آزمون یادداری، در آزمون انتقال شرکت کردند. داده ها با استفاده از تحلیل واریانس با سنجشهای مکرر و آزمون تعقیبی توکی مورد مقایسه قرار گرفت (=۰/۰۵). یافته ها: نتایج نشان داد که بین گروههای توجه بیرونی دور و نزدیک و توجه درونی در یادداری مهارت سرویس کوتاه بدمینتون تفاوت معناداری وجود دارد(p=0/00). بین گروههای توجه بیرونی دور و نزدیک و توجه درونی در انتقال و اکتساب مهارت سرویس کوتاه بدمینتون تفاوت معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.