مقاله مقایسه ی فرایند و محتوای خانواده در خانواده های دارای کودک بیش فعال و عادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه ی فرایند و محتوای خانواده در خانواده های دارای کودک بیش فعال و عادی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه ی فرایند و محتوای خانواده در خانواده های دارای کودک بیش فعال و عادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه ی فرایند و محتوای خانواده در خانواده های دارای کودک بیش فعال و عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه ی فرایند و محتوای خانواده در خانواده های دارای کودک بیش فعال و عادی :
تعداد صفحات:۵
چکیده:
هدف پژوهش حاضر مقایسه فرایند و محتوای خانواده، در خانواده های دارای کودک بیش فعال و بدون کودک بیش فعال میباشد. نمونه مورد مطالعه شامل ۵۰ خانواده دانشآموزانADHD 7-11 ساله، در مراکز اختلال رفتاری آموزش و پرورش شیراز که توسط متخصصان به این عنوان شناخته شدهاند و ۵۰ خانواده کودکان ۱۱-۷ ساله غیر بیش فعال شهر شیراز بود که از طریق همتاسازی با گروه خانواده بیش فعال(براساس سن جنس و سطح تحصیلات) از مدارس عادی انتخاب گردیدند. ابزار مورد استفاده در این تحقیق شامل مقیاس های خود گزارشی فرایند و محتوای خانواده سامانی( ۲۰۰۸ ) بود. روش تحقیق علی- مقایسه ای بود. در این پژوهش به منظورتجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آزمون تی برایگروه مستقل استفاده شد. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که تفاوت معناداری در محتوا و فرایندهای خانواده میان خانوادههای کودکان عادیو بیش فعال وجود دارد. بهطوری که در متغیرهای تصمیمگیری و حل مسئله، مهارت ارتباطی، انسجام و احترام متقابل، مهارت مقابلهای در بعد فرایند و در متغیرهای زمان باهم بودن، سلامت جسمی و روانی در بعد محتوای خانواده تفاوت معناداری بین این دو گروه خانواده وجود دارد-
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.