مقاله نقات قوت و ضعف صنعت تبلیغات کشور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقات قوت و ضعف صنعت تبلیغات کشور دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقات قوت و ضعف صنعت تبلیغات کشور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقات قوت و ضعف صنعت تبلیغات کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقات قوت و ضعف صنعت تبلیغات کشور :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
ابتدا لازم است اشاره ای داشته باشم به این که بنا به ضرورت و پیشنهاد شورای سیاست گذاری همایش صنعت تبلیغات، لازم شد تحقیقی درباره نقاط قوت و ضعف تبلیغات کشور صورت گیرد.در این رابطه با بسیاری از بزرگان عرصه تبلیغات و همچنین شرکت های تبلیغاتی، استادان، شرکت های صاحب آگهی ارتباط برقرار شد و حتی مردم به عنوان مخاطبان و مصرف کننده نهایی فعالیت های تبلیغاتی نیز در این تحقیق حضور داشتند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.