مقاله تعیین معیارهای سنجش اثر بخشی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زاهدان با رویکرد تحلیل عاملی و کارت امتیازی متوازن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین معیارهای سنجش اثر بخشی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زاهدان با رویکرد تحلیل عاملی و کارت امتیازی متوازن دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین معیارهای سنجش اثر بخشی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زاهدان با رویکرد تحلیل عاملی و کارت امتیازی متوازن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین معیارهای سنجش اثر بخشی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زاهدان با رویکرد تحلیل عاملی و کارت امتیازی متوازن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین معیارهای سنجش اثر بخشی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زاهدان با رویکرد تحلیل عاملی و کارت امتیازی متوازن :

تعداد صفحات:۲۶

چکیده:

این تحقیق تلاش دارد معیار های سنجش اثر بخشی سیستم مدیریت یکپارچه را در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی زاهدان به چالش بکشد. از آنجایی که تعیین اثر بخشی سیستم مدیریت یکپارچه(IMS) روش و فرمول خاصی ندارد وقدمت سیستمهای مدیریت یکپارچه درسازمانهای ایرانی به کمتر از یک دهه می رسد لازم می نمود تا از طریق یک شیوه نوین و از زاویه ای مناسب به این امر پرداخته شود. در اجرای این تحقیق از تحلیل عاملی به عنوان یک روش سودمند جهت استخراج متغیرهای با اهمیت و تحلیل صحیح آنها استفاده شده است. کارت امتیازی متوازن به عنوان مبنایی جامع برای ارزیابی های متناسب با انتظارات و برنامه های سازمان برای این منظور نقش اساسی ایفا می کند. با توجه به معیارهای چهار گانه کارت امتیازی متوازن (وجه مالی، وجه کارکنان، وجه فرایند های داخلی و وجه رشد و یاد گیری) که مبنای مناسب را برای اندازه گیری ایجاد می کنند و استخراج مولفه های اصلی اثربخشی، از طریق تحلیل عاملی، شش مولفه انتخاب شدند، که مهمترین آنها سنجش اثر بخش را بر مبنای کارآمدی مالی تایید می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.