پاورپوینت بهبود مستمر
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت بهبود مستمر دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت بهبود مستمر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت بهبود مستمر
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت بهبود مستمر
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت بهبود مستمر :
اسلاید ۱ :
اصول مدیریت کیفیت فراگیر
از دیدگاه بسترفیلد
- ۱ مدیریتی متعهد
- ۲ تمرکز پایدار بر مشتریان داخلی و خارجی
- ۳ مشارکت موثر و فراگیر نیروی کار
- ۴ بهبود مستمر
- ۵ رفتار با تامین کنندگان همانند رفتار با شرکا
- ۶ استقرار سیستم سنجش عملکرد فعالیتها
اسلاید ۲ :
اصول مدیریت کیفیت فراگیر
از دیدگاه رمپرساد
- ۱ تمرکز بر مشتری
- ۲ مشارکت تمام پرسنل
- ۳ تمرکز بر بهبود مستمر
- ۴ فرآیند گرایی
- ۵ اقدام براساس واقعیتها
اسلاید ۳ :
اصول مدیریت کیفیت فراگیر
از دیدگاه رمپرساد
Quality Systems versus Improvement Tools & Techniques
Quality systems may be distinguished from quality tools in that they are
typically more holistic with the goal of providing a organizational model and
philosophy setting direction for how the organization operates.
Malcolm Baldrige/ EFQM
ISO 9001
QS-9000
Deming 14 points / System of Profound Knowledge
Improvement tools and techniques may be distinguished as a specific technique
used for a specific improvement initiative or problem to solve.
SPC
Cost of Quality
Quality Function Deployment
اسلاید ۴ :
متدولوژی شش سیگما
vرویکرد شش سیگما توانست :
ü مشارکت مدیران و کارشناسان
ü بهبود فرآیند ها بصورت سیستماتیک
ü افزایش رضایت مشتریان
ü نتایج مالی خیره کننده
ü ایجاد فرهنگ بهبود مستمر در سازمانها
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.