مقاله انتخاب راهبردی تأمین‌کنندگان و تعیین میزان سفارش بهینه به هر تآمین‌کننده با استفاده از روش تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی و برنامه‌ریزی ریاضی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله انتخاب راهبردی تأمین‌کنندگان و تعیین میزان سفارش بهینه به هر تآمین‌کننده با استفاده از روش تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی و برنامه‌ریزی ریاضی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انتخاب راهبردی تأمین‌کنندگان و تعیین میزان سفارش بهینه به هر تآمین‌کننده با استفاده از روش تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی و برنامه‌ریزی ریاضی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انتخاب راهبردی تأمین‌کنندگان و تعیین میزان سفارش بهینه به هر تآمین‌کننده با استفاده از روش تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی و برنامه‌ریزی ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله انتخاب راهبردی تأمین‌کنندگان و تعیین میزان سفارش بهینه به هر تآمین‌کننده با استفاده از روش تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی و برنامه‌ریزی ریاضی :

تعداد صفحات:۵

چکیده:

امروزه سازمان‌ها به طور غیرقابل پیش‌بینی با تکنولوژی‌های جدید، محصولات جدید و بازارهای جدید روبرو می‌باشند. با توجه به تغییرات محیطی و پیچیده شدن تصمیمات سازمانی، لزوم به کارگیری برنامه‌ای جامع برای مواجهه با این‌گونه مسائل بیشتر از گذشته ملموس می‌شود. مدیریت استراتژیک با تکیه بر ذهنیتی پویا و آینده‌نگر، راه‌حل بسیاری از مسائل و مشکلات سازمان‌های امروزی است. پایه‌های مدیریت استراتژیک بر اساس میزان درکی است که مدیران از شرکت‌های رقیب، شرایط محیطی، تأمین‌کنندگان و مشتریان خود دارند. این عوامل، تعیین‌کننده موفقیت‌ تجاری در دنیای امروز است. سازمان‌ها در زمینه‌های مختلف نیازمند انتخاب تأمین‌کنندگان مناسب جهت برقراری ارتباط هستند. در این راستا لازم است با توجه به اهداف استراتژیک سازمان و بر اساس اهمیت آن‌ها بهترین تأمین‌کنندگان انتخاب و اولویت‌بندی شوند. یک تأمین‌کننده مناسب، مطابق با نیازمندی‌ها و استراتژی‌های تعیین شده برای سازمان، در زمان مشخص انتخاب می‌شود. هدف این مقاله ارائه روشی است که به سازمان قابلیت انتخاب راهبردی تأمین‌کنندگان مناسب را با توجه به تغییرات محیطی می‌بخشد و میزان سفارش بهینه به هر تأمین‌کننده در هر سال، طی افق برنامه‌ریزی را تعیین می‌کند. در این مقاله، انتخاب راهبردی تأمین‌کنندگان و تعیین میزان سفارش بهینه به هر تأمین‌کننده، با استفاده از ترکیب دو ابزار AHP و برنامه‌ریزی ریاضی انجام شده و از این جهت از تازگی و نوآوری خاصی برخوردار است. درنهایت یک مورد عملی موجود در شرکت فولاد مبارکه توسط روش پیشنهاد شده در این مقاله، مدل‌سازی شده و نتایج حاصله از آن توسط نرم‌افزار Gams مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.